Mercadonak bere txikle-poto guztietan aplikatu du neurria, eta % 15 murriztu du ontzi bakoitzeko plastiko-kantitatea, hau da, 30 tona plastiko gutxiago erabili du urtean.
Mercadonaren 6.25 Estrategiaren barruko beste mugimendu bat da aipatutako hori, Estrategiak hiru helburu baititu 2025erako: ontzietako plastiko-kantitatea % 25 murriztea, plastikozko ontzi guztiak birziklagarriak izan daitezen lortzea eta bere instalazioetan sortzen diren hondakin guztiak birziklatzea.
140 milioi euroko inbertsioa eginda, duela bi urte, Mercadonak asmo handiko plan bat ezarri zuen instalazioetan plastikoa murrizteko eta material horren hondakinen kudeaketa hobetzeko; azken urtean denda-eredu jasangarriago baterako aldaketa ere egin du.
6.25 estrategian, sei ekintza zehazten dira 2025erako helburu hirukoitz hau lortzeko: ontzietako plastikoa % 25 murriztea, plastikozko ontzi guztiak birziklagarriak izatea eta hondakin plastiko guztia birziklatzea.
Erabilera bakarreko ontziak eta plastikozko poltsak kendu ditu jada konpainiak, eta plastikoa gutxitzen jarraitzen du ontzietan, birziklagarritasuna hobetuz eta "Nagusi"ei (bezeroei) birziklatzen laguntzeko informazioa emanez.
Kateak martxan du bere 6.25 Estrategia, plastiko gutxiago erabiltzeko eta hondakinak kudeatzeko helburuarekin. Urtebete baino gutxiagoan, 6.25 Denda eredura aldatu ditu bere saltoki guztiak.
Mercadonaren poltsak egiteko erabiltzen den material birziklatua enpresaren denda eta biltegietatik dator.
2021ean, konpainiaren plantillak, plastikozko filma bereiziz, material horren 15.170 tona berreskuratu zituen. Horietatik, 8.500 tona berrerabili egin ziren kutxetako, etxerako zerbitzuko eta Mercadona Online zerbitzuko poltsa birziklatuak egiteko.
Ordezkoak erabiltzeak bi helburu ditu: batetik, ontzien hondakinak murriztea, bai eskuetako xaboiari dagokionez (urtean gutxienez 90 tona plastiko gutxiago erabiltzea dakar horrek), bai aurpegiko kremen lerro berriari dagokionez; eta, bestetik, “Nagusi”ak (bezeroak) erosketak merkeago egin ahal izatea.
Berritasun hori konpainiaren 6.25 Estrategiaren barruan sartzen da; estrategia horrekin, 2025ean helburu hirukoitza lortu nahi da: bere ontzietan plastikoa % 25 murriztea, ontzi guztiak birziklagarriak izatea eta hondakin plastiko guztiak birziklatzea.
Konpainiak bere maionesen errezeta berritu du, “Nagusi”en (bezeroak) iradokizunei jarraikiz, eta Hacendado markako saltsa horren sei erreferentzien zaporea, usaina eta testura hobetu ditu.
Plastikoa murrizteko 6.25 estrategiarekin bat etorriz, lau bilgarriren kasuan material hori kendu eta beste material batzuk erabiltzen hasi da; hala, urtean 900 tona plastiko gutxiago erabiliko du.
Salsa Rica Totaler Hornitzaileak egiten du produktu hau, Agoncillon (Errioxa) dituen instalazioetan.
Mercadona da lehen enpresa, sektorean, bere dendetako langile guztiei astean bi eguneko atsedenaldia ematen diena, hala lana eta familia uztartzea sustatzeko.
Berrikuntzetan sartzen da garagardo-botilei eusteko sistema ere, Martens hornitzaileak Mercadonarentzat esklusiban sartua Espainian, plastikozko filmaren ordez itsasgarri bat jartzen duena botilak multzokatzeko.
Institut Cerdàren Kontsumo Handiko Berrikuntza Behatokiak aitortza egiten die Espainiako elikagai-sektoreko hainbat proiektu eta jardunbide egoki berritzaileri.
Webgune honek cookieak baliatzen ditu, propioak eta hirugarrenenak, nabigazioa segurua izateko, webgunera egindako bisiten analisi estatistikoa egiteko eta webgunea nola erabiltzen den jakiteko. Informazio gehiago behar izanez gero, ikusi gure Cookieen Politika. Cookieak erabiltzea onartzeko, sakatu "Ados"; ez onartzeko, sakatu "Ukatu"; edo pertsonalizatzeko, sakatu "Konfiguratu".
Cookie hauen bidez, erabiltzaileak webgune, plataforma edo aplikazioetan nabiga dezake, eta haietako aukerak eta zerbitzuak baliatu; esaterako, datu-zirkulazioa eta -komunikazioa kontrola ditzake.
Cookie analitikoak
ez
bai
Webgunearen erabiltzaile-kopurua zenbatzen dute, neurketak eta analisi estatistikoak egiteko.