“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.

Una iniciativa transformadora basada en el creixement compartit per generar un impacte social que creï progrés i desenvolupament responsable
Mercadona busca contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones i a innovar per transformar la societat, a través d'una visió conjunta compartida per tots els qui formen el projecte Mercadona: "Ser una empresa que la gent vulgui que existeixi i se’n estigui orgullosa".
És per això que fomenta un comportament responsable i una actitud de transparència i diàleg, que li permet impulsar mesures que contribueixen a millorar els entorns en què desenvolupa la seva activitat.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors especialistes per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.