“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Una iniciativa transformadora basada en el creixement compartit per generar un impacte social que creï progrés i desenvolupament responsable
Mercadona busca contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones i a innovar per transformar la societat, a través d'una visió conjunta compartida per tots els qui formen el projecte Mercadona: "Ser una empresa que la gent vulgui que existeixi i se’n estigui orgullosa".
És per això que fomenta un comportament responsable i una actitud de transparència i diàleg, que li permet impulsar mesures que contribueixen a millorar els entorns en què desenvolupa la seva activitat.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors i interproveïdors especialistes de producte per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.