Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"El Cap"

Coinnovació per sorprendre "El Cap"

Mercadona està immersa en una guerra per la qualitat per oferir el millor assortiment i servei a “El Cap”

"El Cap" se situa al centre de totes les decisions de l'empresa. Per a Mercadona, innovar és estar pensant constantment a oferir-li solucions eficients i de qualitat.

En aquesta aposta per la innovació constant i la millora contínua, la companyia disposa d'un model propi, transversal i col·laboratiu, en què participen "El Cap", els treballadors i els proveïdors i interproveïdors especialistes de producte, per adaptar-se a les noves necessitats.

Per poder desenvolupar tot aquest procés, al llarg del 2023 Mercadona ha mantingut prop d’11.000 sessions amb els "Caps" als seus diferents centres de coinnovació. Gràcies a aquestes sessions, l'assortiment ha evolucionat amb 500 millores, 314 novetats i 20 innovacions de producte.

2 eixos de la innovacio

Assortiment eficaç

Mercadona ha continuat desenvolupant la seva estratègia d'Assortiment Eficaç conjuntament amb els Proveïdors Totaler. Per a això, compta amb el seu Model de Coinnovació, un projecte pioner que va engegar l’any 2011 mitjançant l'Estratègia Davantal, basada a compartir amb els clients experiències i costums d'alimentació, beguda, cura personal, cura de la llar i cura d’animals de companyia, que li permet copsar les necessitats per oferir solucions encertades.

Marques pròpies

Les marques pròpies de Mercadona desenvolupades des de 1996 per fabricants interproveïdors clarament identificats en les etiquetes són: Hacendado (alimentació), Bosque Verde (neteja de la llar), Deliplus (higiene personal) i Compy (cura de mascotes).

Marcas propias

Una altra informació