“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
L'especialització i el coneixement dels proveïdors i interproveïdors especialistes de producte garanteixen la prescripció òptima en cada producte
Mercadona, juntament amb els 3.000 proveïdors i interproveïdors especialistes de producte amb què col·labora, persegueix l'excel·lència per construir un Assortiment Eficaç que aporti diferenciació i prescrigui a "El Cap" productes amb una gran qualitat cada dia a un preu imbatible.
D'aquesta manera, els proveïdors i interproveïdors especialistes de producte i els proveïdors no comercials i de serveis amb què treballa assumeixen un paper rellevant en la cadena de muntatge de Mercadona, ja que la seva implicació conjunta ha permès de continuar promovent i consolidant un projecte de creixement compartit que genera valor en els entorns en què és present.
La Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona persegueix unir esforços amb tota la cadena i compartir el coneixement de cada baula de què es compon per, entre tots, generar sinergies i construir una cadena agroalimentària eficient, moderna i diferencial.
És per això que Mercadona continua estrenyent vincles amb els sectors estratègics de la indústria agroalimentària espanyola, com ara l'agrícola, el pesquer i el ramader, amb els quals ha reforçat l’aposta per l'estabilitat, la planificació, la projecció de futur, la seguretat en la compra i l'especialització.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors i interproveïdors especialistes de producte per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.