“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.

Els proveïdors de Mercadona han adquirit el compromís de ser 100 % Totaler per satisfer "El Cap" sempre
Mercadona, juntament amb els 1.500 Proveïdors Totaler amb què col·labora, persegueix l'excel·lència per construir un Assortiment Eficaç que aporti diferenciació i prescrigui a “El Cap” productes amb una gran qualitat cada dia i a un preu imbatible.
D'aquesta manera, els Proveïdors Totaler i els proveïdors comercials, no comercials i de servei amb què treballa, assumeixen un paper rellevant en la cadena de muntatge de Mercadona, ja que la seva implicació conjunta ha permès seguir promovent i consolidant un projecte de creixement compartit que genera valor als entorns on és present.
La Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona persegueix unir esforços amb tota la cadena i compartir el coneixement de cada baula de què es compon per, entre tots, generar sinergies i construir una cadena agroalimentària eficient, moderna i diferencial.
És per això que Mercadona continua estrenyent vincles amb els sectors estratègics de la indústria agroalimentària espanyola, com ara l'agrícola, el pesquer i el ramader, amb els quals ha reforçat l’aposta per l'estabilitat, la planificació, la projecció de futur, la seguretat en la compra i l'especialització.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus Proveïdors Totaler per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.