“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.

L'especialització i el coneixement dels proveïdors especialistes garanteixen la prescripció òptima en cada producte
Mercadona, juntament amb els 3.000 proveïdors de producte amb què col·labora, persegueix l'excel·lència per construir un Assortiment Eficaç que aporti diferenciació i prescrigui a "El Cap" productes amb una gran qualitat cada dia a un preu imbatible.
D'aquesta manera, els proveïdors de producte i els proveïdors no comercials i de serveis amb què treballa assumeixen un paper rellevant en la cadena de muntatge de Mercadona, ja que la seva implicació conjunta ha permès de continuar promovent i consolidant un projecte de creixement compartit que genera valor en els entorns en què és present.
La Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona persegueix unir esforços amb tota la cadena i compartir el coneixement de cada baula de què es compon per, entre tots, generar sinergies i construir una cadena agroalimentària eficient, moderna i diferencial.
És per això que Mercadona continua estrenyent vincles amb els sectors estratègics de la indústria agroalimentària espanyola, com ara l'agrícola, el pesquer i el ramader, amb els quals ha reforçat l’aposta per l'estabilitat, la planificació, la projecció de futur, la seguretat en la compra i l'especialització.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors especialistes per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.