“El Cap”
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Des del 1993 Mercadona basa totes les decisions en el seu Model de Qualitat Total, que busca satisfer per igual i amb la mateixa intensitat els cinc components de l'empresa: "El Cap", com denomina el client internament, El Treballador, El Proveïdor, La Societat i El Capital.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estigui sempre satisfet. Per a això “El Cap” està al centre de totes les decisions de l'empresa.
Per poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a això aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors i interproveïdors especialistes de producte per oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a "El Cap" (client) i juntament amb ell.
Per complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint-ne al desenvolupament i el progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que generi prosperitat compartida amb els cinc components.