Compra online
Ahora más sencillo y rápido
Ahora más sencillo y rápido
Inici Coneix-nos Història
Tornar a dir sí a l'estratègia Totaler Radical, oferint a "El Cap" la possibilitat d'encertar-la amb productes d'una qualitat contundent.
Posada en marxa del magatzem de fred del bloc logístic de Parc Sagunt (València), que estarà totalment operatiu l’any 2025.
Compromís amb la qualitat contundent per part de tots els departaments de Mercadona. Finalització de la implantació del Model Botigues 6.25 per a la reducció de plàstics i la gestió del seu residu. Inauguració dels centres d’innovació de Vila do Conde (Porto) i Lisboa.
En un any tan dur, el conjunt de persones excepcionals que formen el Projecte Mercadona contribueixen a aconseguir la millor gestió de la història de la companyia. I continua l'Estratègia 6.25 per a la reducció del plàstic i la gestió de residus.
El projecte d’internacionalització es fa realitat amb l’obertura de la primera botiga a Portugal.
Llançament a València del nou servei de venda online. Implantació de la nova secció "A punt per Menjar". Evolució del Model Proveïdor cap al Proveïdor Totaler amb l'objectiu de continuar sent la millor opció per a "El Cap". Signatura del Conveni Col·lectiu d'Empresa i Pla d'Igualtat 2019-2023.
Desenvolupament de l’estratègia Frescos Global per impulsar i modernitzar les noves seccions de frescos. Adquisició de parcel·les per al nou bloc logístic de Parc Sagunt, a Sagunt (València). Inici del projecte de transformació digital amb la companyia tecnològica SAP.
Aprova iniciar el seu projecte d’internacionalització amb l’entrada a Portugal. Inaugura els dos primers supermercats amb el Nou Model de Botiga Eficient, ubicats al Port de Sagunt (València) i a la localitat de Peligros (Granada).
Nou Centre de Formació i Serveis a Albalat dels Sorells (València). El model d'innovació radical de Mercadona és reconegut internacionalment.
Obertura del supermercat 1.500, situat a la ciutat de Santander, al barri de Cazoña. Engegada del nou Centre de Procesament de Dades situat a Albalat dels Sorells (València).
Signatura del Conveni Col.lectiu i Pla d'Igualtat 2014-2018. Reinventar-nos per ser més botiguers. Implantació noves seccions de frescs. Iniciar el desenvolupament de la Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona. Inauguració del bloc logístic de Guadix (Granada).
Mercadona compleix trenta anys d'un model sostenible que passa per fer créixer als cinc components de la companyia. S'inicia el cobrament de borses per adaptar-se al Pla Nacional Integrat de Residus.
Model de gestió de Recursos Humans basat en el Lideratge i la Cultura de l'Esforç: claus per ser una empresa d'alt rendiment i productivitat.
Tornar a la senzillesa per tenir un assortiment eficaç fent el que afegeix valor a "El Cap". Signatura del nou Conveni Col.lectiu d'Empresa i Pla d'Igualtat (2010-2013).
Realineació de Mercadona amb el Model de Qualitat Total, quinze anys després de la seva implantació. Carro Menú per oferir a "El Cap" el carro de la Compra Total de major qualitat i més barat del mercat. Inauguració del bloc logístic d'Enginy (Gran Canària).
Engegada de la primera fase del bloc logístic Magatzem Segle XXI de Ciempozuelos (Madrid). Quarta empresa del món millor valorada en reputació corporativa, d'acord amb l'estudi del Reputation Institute de Nova York.
Vintè cinquè aniversari de la companyia. Inauguració de la botiga número 1.000 de la companyia, a Calp (Alacant). Rellançament de la nova imatge de la Targeta Mercadona.
Implantació del nou uniforme de Mercadona. Inauguració del bloc logístic de Granadilla d'Abona (Tenerife). Signatura del nou Conveni Col.lectiu d'Empresa per als propers quatre anys (2006-2009).
Inauguració del bloc logístic de Huévar (Sevilla) i del tercer centre educatiu infantil de l'empresa. El Comitè de Direcció decideix com a norma general no obrir els supermercats els diumenges.
Primera empresa a realitzar una Auditoria Ètica. Inauguració del bloc logístic de Sant Isidre (Alacant) i del segon centre educatiu infantil de l'empresa. Llançament de la nova línia de perfum Hortensia H. Inauguració d'un supermercat en les instal.lacions del Mercat de l'Olivar, a Palma de Mallorca.
Inauguració del primer centre educatiu infantil gratuït per als fills dels treballadors, en el bloc logístic de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona). Mercadona aconsegueix les 500 botigues amb l'obertura del seu primer supermercat a Linares (Jaén).
Construcció del bloc logístic de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona). Inauguració, a Massanassa (València), de la primera Botiga per Ambients. Celebració de la primera reunió d'Interproveïdors. Signatura del Conveni Col.lectiu d'Empresa (2001-2005).
Finalitza el procés, iniciat a 1995, de convertir en fixos a tots els membres de la plantilla, que en aquests moments era de 16.825 treballadors. Inauguració del bloc logístic d'Antequera (Màlaga). S'inicia el projecte de nou disseny i model de perfumeries.
Adquisició de Almacenes Paquer i de Supermercados Vilaró, tots dos a Catalunya.
Acord d'unió amb Almacenes Gómez Serrano, Antequera (Màlaga).
Naixement de les marques Hacendado, Bosque Verde, Deliplus i Compy. Obertura del supermercat número 200, a Segorb (Castelló). Se signa el primer conveni d'empresa per a tots els treballadors.
Implantació de l'estratègia comercial SPB (Sempre Preus Baixos), que més endavant derivarà en el Model de Qualitat Total.
S'aconsegueixen les xifres de 10.000 treballadors i 150 botigues.
Adquisició de Dinos i Super Aguilar. S'inicia l'Intercanvi Electrònic de Dades (EDI) amb proveïdors.
Juan Roig i Hortensia Mª Herrero passen a ostentar la majoria del capital de la companyia.
Adquisició de Cesta de Distribución i Desarrollo de Centros Comerciales, que permet a la companyia tenir presència a Madrid.
Inauguració del bloc logístic de Riba-roja de Túria (València), pioner a Espanya per estar totalment automatitzat. Adquisició de Supermercados Superette, que comptava amb 22 botigues a València.
Imatge del President de Mercadona, Juan Roig, juntament amb la seva esposa i vicepresidenta, Hortensia Herrero, i els seus germans, Fernando, Trinidad i Amparo.
Juan Roig i la seva esposa, al costat dels seus germans Fernando, Trinidad i Amparo, compren Mercadona al seu pare. L'empresa compta amb 8 botigues d'aproximadament 300 m2 de sala de vendes. Juan Roig assumeix la direcció de la companyia, que inicia la seva activitat com a empresa independent.
El matrimoni format per D. Francisco Roig Ballester (1912-2003) i Da Trinidad Alfonso Mocholí (1911- 2006) inicia l'activitat de Mercadona dins del Grup Cárnicas Roig. Les llavors carnisseries del negoci familiar es transformen en ultramarins.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de permetre que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web i conèixer-ne la usabilitat. Si vols més informació, pots consultar la nostra Política de cookies. Pots acceptar l'ús de cookies clicant a "Acceptar", rebutjar-ne l'ús clicant a "Rebutjar" o personalitzar-les clicant a "Configurar".
Configuració de les Cookies
Permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, una plataforma o una aplicació, i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi hagi, com ara controlar el trànsit i la comunicació de dades.
Permeten quantificar el nombre d'usuaris per fer la mesura i l'anàlisi estadística de la pàgina web.