"Nagusia"
Mercadonaren lehenengo helburua “Nagusia” (bezeroa) uneoro asebeterik edukitzea da. Hori lortzeko, enpresaren erabaki guztien xedean dago “Nagusia“.
Mercadona buru-belarri ari da kalitatearen alde lanean, “Nagusi”ari produktu-aukera eta zerbitzu onenak eskaintzeko
“Nagusia” dago enpresaren erabaki guztien erdigunean. Mercadonarentzat, berritzea da etengabe pentsatzen aritzea hari irtenbide eraginkor eta kalitatezkoak nola eskaini.
Etengabeko berrikuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren aldeko apustu horretan, enpresak bere eredua du, zeharkakoa eta lankidetzakoa, eta hartan “Nagusi”ak, langileek, produktu-hornitzaileek eta bitarteko produktu-hornitzaile espezialistek parte hartzen dute, behar berrietara egokitzeko.
Prozesu hori guztia garatzeko, Mercadonak ia 11.000 saio egin ditu “Nagusi”ekin 2023an, koberrikuntza-zentroetan. Saio horiei esker, produktu-aukeran aurrera egin da: 500 hobekuntza, 314 nobedade eta 20 produktu-berrikuntza.
Mercadonak bere produktu-aukera eraginkorraren estrategia garatzen jarraitu du Totaler Hornitzaileekin batera. Horretarako, Koberrikuntza Eredua dauka. Proiektu aitzindari hori 2011n jarri zuen martxan Amantal Estrategiaren bidez, non elikadurako, edarietako, norberaren zaintzako, etxearen zaintzako eta etxeko animalien zaintzako esperientziak eta ohiturak partekatzen baititu bezeroekin. Horri esker, beharrak hautematen ditu, irtenbide egokiak emateko.
Hauexek dira Mercadonak 1996tik garatu dituen berezko markak, etiketetan argiro identifikaturik agertzen diren zenbait bitarteko hornitzaile fabrikatzailek eginak: Hacendado (elikagaiak), Bosque Verde (etxeko garbiketa), Deliplus (higiene pertsonala) eta Compy (maskoten zainketa).
Mercadonaren lehenengo helburua “Nagusia” (bezeroa) uneoro asebeterik edukitzea da. Hori lortzeko, enpresaren erabaki guztien xedean dago “Nagusia“.
Bere bezeroak asebete ahal izateko, Mercadonak Langilearen asebetetzea bilatzen du ere. Hori dela eta, egonkortasunean, formakuntzan eta barne promozioan oinarritzen du, besteak beste, bere Giza Baliabideen eredua.
Mercadonak bere produktu-hornitzaile eta bitarteko produktu-hornitzaile espezialistekin batera jarduten du, “Nagusi”arentzat (bezeroa) eta harekin Produktu Aukera Eraginkorra sortzeko asmoz.
Enpresaren xedea betetzeko, Gizartea asebete behar da, haren garapenari eta aurrerapenari lagunduz modu eraginkor, arduratsu eta jasangarrian.
Etekina enpresako gainerako osagaiak asebete ondoren iristen da beti. Enpresa-proiektu jasangarri bat, bost osagaiekin oparotasun partekatua sortuko duena.