Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"Nagusia"

Koberrikuntza, “Nagusia” harritzeko

Gure lankidetza-gaitasunaren bidez, produktu eta zerbitzu berriak garatzen ditugu “Nagusiarekin” eta “Nagusiarentzat”

“Nagusia” enpresaren erabaki guztien erdigunean dago. Berritzea, Mercadonarentzat, “Nagusiarengan” etengabe pentsatzea da, haren beharrizanei balioa eransten dieten irtenbideak aurkitzeko.  

Berrikuntzaren aldeko etengabeko apustu honen barruan, konpainiak berrikuntza eredu propioa du: zeharkakoa eta lankidetzazkoa. Eredu horrek bezeroaren beharretan oinarriturik berritzen du. Sorkuntza-prozesuan zehar “Nagusiaren”, langileen eta hornitzaileen ezagutzak baliatzen ditu Mercadonak, eta horri esker eskain dezake erabateko erosketa esperientzia.

Koberrikuntza-lan hori guztia garatzeko, 2019an 9.000 saio inguru egin ditu Mercadonak “Nagusiekin” bere koberrikuntza-zentroetan. Saio horien emaitza dira merkaturatu diren 325 nobedade eta hobekuntza. 

2 berrikuntzaren ardatz

Produktu-aukera eraginkorra

Mercadonak bere produktu-aukera eraginkorraren estrategia garatzen jarraitu du totaler hornitzaileekin batera. Horretarako dauka bere Koberrikuntza Eredua. Proiektu aitzindari hori 2011n jarri zuen martxan Amantal Estrategiaren bidez, non elikatzeko, arropa eta etxea garbitzeko, norberaren burua garbitzeko eta etxeko animaliak elikatzeko eta zaintzeko esperientziak eta ohiturak partekatzen baititu bezeroekin. Horri esker, beharrak hautematen ditu, irtenbide egokiak emateko.

Gure berezko markak

Hauexek dira Mercadonak 1996tik garatu dituen berezko markak, etiketetan argiro identifikaturik agertzen diren zenbait bitarteko hornitzaile fabrikatzailek eginak: Hacendado (elikagaiak), Bosque Verde (etxeko garbiketa), Deliplus (higiene pertsonala) eta Compy (maskoten zainketa).

 

Gure berezko markak Mercadona

Beste Informazioia