Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"Nagusia"

Koberrikuntza, “Nagusia” harritzeko

Mercadona buru-belarri ari da kalitatearen alde lanean, “Nagusi”ari produktu-aukera eta zerbitzu onenak eskaintzeko

“Nagusia” dago enpresaren erabaki guztien erdigunean Mercadonarentzat, berritzea da etengabe pentsatzea zuri irtenbide eraginkor eta kalitatezkoak nola eskaini.

Etengabeko berrikuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren aldeko apustu horretan, enpresak bere eredua du, zeharkakoa eta lankidetzakoa, eta hartan “Nagusi”ak, langileek eta hornitzaile espezialistek parte hartzen dute, behar berrietara egokitzeko.

Prozesu hori guztia garatzeko, Mercadonak ia 12.500 saio egin ditu “Nagusi”ekin 2022an, koberrikuntza-zentroetan. Saio horiei esker, produktu-aukeran aurrera egin da: 217 nobedade, 370 hobekuntza eta 25 produktu-berrikuntza.

Berrikuntzaren ardatz

Produktu-aukera eraginkorra

Mercadonak bere produktu-aukera eraginkorraren estrategia garatzen jarraitu du Totaler Hornitzaileekin batera. Horretarako, Koberrikuntza Eredua dauka. Proiektu aitzindari hori 2011n jarri zuen martxan Amantal Estrategiaren bidez, non elikadurako, edarietako, norberaren zaintzako, etxearen zaintzako eta etxeko animalien zaintzako esperientziak eta ohiturak partekatzen baititu bezeroekin. Horri esker, beharrak hautematen ditu, irtenbide egokiak emateko.

Gure berezko markak

Hauexek dira Mercadonak 1996tik garatu dituen berezko markak, etiketetan argiro identifikaturik agertzen diren zenbait bitarteko hornitzaile fabrikatzailek eginak: Hacendado (elikagaiak), Bosque Verde (etxeko garbiketa), Deliplus (higiene pertsonala) eta Compy (maskoten zainketa).

Marcas propias

Beste Informazioia