Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"Nagusia"

Koberrikuntza, “Nagusia” harritzeko

Mercadona buru-belarri ari da kalitatearen alde lanean, “Nagusi”ari produktu-aukera eta zerbitzu onenak eskaintzeko

“Nagusia” dago enpresaren erabaki guztien erdigunean. Mercadonarentzat, berritzea da etengabe pentsatzen aritzea hari irtenbide eraginkor eta kalitatezkoak nola eskaini.

Etengabeko berrikuntzaren eta etengabeko hobekuntzaren aldeko apustu horretan, enpresak bere eredua du, zeharkakoa eta lankidetzakoa, eta hartan “Nagusi”ak, langileek, produktu-hornitzaileek eta bitarteko produktu-hornitzaile espezialistek parte hartzen dute, behar berrietara egokitzeko.

Prozesu hori guztia garatzeko, Mercadonak ia 11.000 saio egin ditu “Nagusi”ekin 2023an, koberrikuntza-zentroetan. Saio horiei esker, produktu-aukeran aurrera egin da: 500 hobekuntza, 314 nobedade eta 20 produktu-berrikuntza.

Berrikuntzaren ardatz

Produktu-aukera eraginkorra

Mercadonak bere produktu-aukera eraginkorraren estrategia garatzen jarraitu du Totaler Hornitzaileekin batera. Horretarako, Koberrikuntza Eredua dauka. Proiektu aitzindari hori 2011n jarri zuen martxan Amantal Estrategiaren bidez, non elikadurako, edarietako, norberaren zaintzako, etxearen zaintzako eta etxeko animalien zaintzako esperientziak eta ohiturak partekatzen baititu bezeroekin. Horri esker, beharrak hautematen ditu, irtenbide egokiak emateko.

Gure berezko markak

Hauexek dira Mercadonak 1996tik garatu dituen berezko markak, etiketetan argiro identifikaturik agertzen diren zenbait bitarteko hornitzaile fabrikatzailek eginak: Hacendado (elikagaiak), Bosque Verde (etxeko garbiketa), Deliplus (higiene pertsonala) eta Compy (maskoten zainketa).

Marcas propias

Beste Informazioia