"Nagusia"
Mercadonaren lehenengo helburua “Nagusia” (bezeroa) uneoro asebeterik edukitzea da. Hori lortzeko, enpresaren erabaki guztien xedean dago “Nagusia“.

Bikaintasunarekin konprometituta dauden 99.000 pertsonaren talentua
Mercadonak 99.000 lagunek osatutako langile-taldea du, horietako 2.500 Portugalen, konpromiso handikoak eta zerbitzuaren bikaintasunarengatiko pasioa partekatzen dutenak. Motibazio eta etekin hori erdiesteko, konpainiak “jaso ahal izateko aurretik eman egin behar da” deritzon egi unibertsala hartzen du bere Giza Baliabideen politikaren oinarri gisa. Helburu hori duela, pertsonentzat funtsezko eta ezinbestekoak diren zenbait balio sustatzen ditu konpainiak:
Langileak, hots, “Nagusia” asebete behar duen horrek, era berean egon behar du asebeturik, imitatzeko zaila den gauza bakarra zerbitzuaren bikaintasuna da eta.
Mercadonaren lehenengo helburua “Nagusia” (bezeroa) uneoro asebeterik edukitzea da. Hori lortzeko, enpresaren erabaki guztien xedean dago “Nagusia“.
Bere bezeroak asebete ahal izateko, Mercadonak Langilearen asebetetzea bilatzen du ere. Hori dela eta, egonkortasunean, formakuntzan eta barne promozioan oinarritzen du, besteak beste, bere Giza Baliabideen eredua.
Mercadonak hornitzaile espezialistekin batera jarduten du, “Nagusia”rentzat (bezeroa) eta harekin produktu-sorta eraginkorra sortzeko asmoz.
Enpresaren xedea betetzeko, Gizartea asebete behar da, haren garapenari eta aurrerapenari lagunduz modu eraginkor, arduratsu eta jasangarrian.
Etekina enpresako gainerako osagaiak asebete ondoren iristen da beti. Enpresa-proiektu jasangarri bat, bost osagaiekin oparotasun partekatua sortuko duena.