"El Cap"
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.

Una iniciativa transformadora basada en el creixement compartit per a generar un impacte social que cree progrés i desenvolupament responsable
Mercadona busca contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones i a innovar per a transformar la societat, a través d'una visió conjunta compartida per tots els qui formen el projecte Mercadona: "Ser una empresa que la gent vulga que existisca i se'n senta orgullosa”.
Per a això, fomenta un comportament responsable i una actitud de transparència i diàleg que permet a la companyia impulsar mesures que contribuïxen a millorar els entorns en els quals desenvolupa la seua activitat.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.
Per a poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a açò aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors especialistes per a oferir un Assortiment Eficaç desenvolupat per a i juntament amb "El Cap" (client).
Per a complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint al seu desenvolupament i progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que genere prosperitat compartida amb els cinc components.