Ús de cookies

Utilitzem "cookies" pròpies i de tercers per elaborar la pàgina web. Si continua navegant accepta el seu ús.

Més informació i política de cookies.

Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"El Cap"

Coinnovació per a sorprendre "El Cap"

La nostra capacitat de col·laboració ens permet desenvolupar nous productes i servicis amb "El Cap" i per a "El Cap"

“El Cap” se situa en el centre de totes les decisions de l'empresa. Per a Mercadona, innovar és estar pensant constantment en “El Cap” per a oferir-li solucions a les seues necessitats que els afigen valor.

En aquesta aposta constant per la innovació, disposa d'un model d'innovació propi, transversal i col·laboratiu. Un model que innova des de les necessitats del client. Aprofitar durant el procés creatiu el coneixement de “El Cap”, els treballadors i els proveïdors permet a Mercadona oferir una experiència de compra total.

Per a poder desenvolupar tot aquest treball de coinnovació, Mercadona ha mantingut al llarg del 2018 prop de 9.000 sessions amb els “Caps” en els seus diferents centres de coinnovació.  Gràcies a aquestes sessions, s'han llançat 300 nous productes i s'han realitzat 75 millores en l'assortiment.

4 eixos de la innovacio

Assortiment Eficaç

Mercadona ha seguit desenvolupant la seua estratègia d'Assortiment Eficaç conjuntament amb els Proveïdors Totaler. Per a això, compta amb el seu Model de Coinnovació, un projecte pioner que va posar en marxa en el 2011 mitjançant l'Estratègia Davantal, basada a compartir amb els clients experiències i costums d'alimentació, neteja de roba i de la llar, higiene personal i alimentació i cura de mascotes, que li permet captar les necessitats per a oferir solucions encertades.

Marques pròpies

Les marques pròpies de Mercadona desenvolupades des de 1996 per fabricants interproveïdors clarament identificats en les etiquetes són: Hacendado (alimentació), Bosque Verde (neteja de la llar), Deliplus (higiene personal) i Compy (cura de mascotes).

 

Marques pròpies

Una altra informació