"El Cap"
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.
![](/img-cont/va/el-treballador-1.jpg)
Des de 1993 Mercadona basa totes les seues decisions en el seu Model de Qualitat Total, que busca satisfer de la mateixa manera i amb la mateixa intensitat els cinc components de l'empresa: "El Cap", com internament denomina el client, El Treballador, El Proveïdor, La Societat i El Capital.
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.
Per a poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a açò aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors i interproveïdors especialistes de producte per a oferir un assortiment eficaç desenvolupat per a “El Cap” (client) i sempre al seu costat.
Per a complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint al seu desenvolupament i progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que genere prosperitat compartida amb els cinc components.