Compra online
Ahora más sencillo y rápido
Ahora más sencillo y rápido
Inici Coneix-nos Història
Més de 100.000 treballadores i treballadors.
Des de 2016, Mercadona ha invertit més de 10.000 milions d’euros en la brutal transformació.
Tornar a dir sí a l'estratègia Totaler Radical, oferint a "El Cap" la possibilitat d'encertar amb productes d'una qualitat contundent.
Posada en marxa del magatzem de fred del bloc logístic de Parc Sagunt (València), que estarà totalment operatiu en 2025.
Compromís amb la qualitat contundent per part de tots els departaments de Mercadona. Finalització de la implantació del Model Botigues 6.25 per a la reducció de plàstics i gestió del seu residu. Inauguració dels centres de coinnovació de Vila do Conde (Porto) i Lisboa.
En un any tan dur, el conjunt de persones excepcionals que formen el Projecte Mercadona contribuïx a aconseguir la millor gestió de la història de la companyia. I continua l'Estratègia 6.25 per a la reducció del plàstic i la gestió de residus.
El projecte d'internacionalització es convertix en realitat amb l'obertura de la primera botiga a Portugal.
Llançament a València del nou servici de venda online. Implantació de la nova secció de "A Punt per a Menjar”. Evolució del Model Proveïdor cap al Proveïdor Totaler amb l'objectiu de continuar sent la millor opció per a "El Cap". Firma del Conveni Col·lectiu d'Empresa i Pla d'Igualtat 2019-2023.
Desenvolupament de l'estratègia Frescos Global per a impulsar i modernitzar les noves seccions de frescos. Adquisició de parcel·les per al nou bloc logístic de Parc Sagunt a Sagunt (València). Inici del projecte de transformació digital de la mà de la companyia tecnològica SAP.
Aprova iniciar el seu projecte d'internacionalització amb l'entrada a Portugal. Inaugura els dos primers supermercats amb el Nou Model de Botiga Eficient, situats al Port de Sagunt (València) i a la localitat de Peligros (Granada).
Nou Centre de Formació i Serveis a Albalat dels Sorells (València). El model d'innovació radical de Mercadona és reconegut internacionalment.
Obertura del supermercat 1.500, situat en la ciutat de Santander, en el barri de Cazoña. Engegada del nou Centre de Procesament de dades situat a Albalat dels Sorells (València).
Signatura del Conveni Col·lectiu i Pla d'Igualtat 2014-2018. Reinventar-nos per a ser més tendir-vos. Implantació noves seccions de frescs. Iniciar el desenvolupament de la Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona. Inauguració del bloc logístic de Guadix (Granada).
Mercadona compleix trenta anys d'un model sostenible que passa per fer créixer als cinc components de la companyia. S'inicia el cobrament de borses per a adaptar-se al Pla Nacional Integrat de Residus.
Model de gestió de Recursos Humans basat en el Lideratge i la Cultura de l'Esforç: claus per a ser una empresa d'alt rendiment i productivitat.
Tornar a la senzillesa per a tenir un assortiment eficaç fent el que afig valor a "El Cap". Signatura del nou Conveni Col·lectiu d'empresa i Pla d'Igualtat (2010-2013).
Realineación de Mercadona amb el Model de Qualitat Total, quinze anys després de la seua implantació. Carro Menú per a oferir a "El Cap" el carro de la Compra Total de major qualitat i més barat del mercat. Inauguració del bloc logístic d'Enginy (Gran Canària).
Engegada de la primera fase del bloc logístic Magatzem Segle XXI de Ciempozuelos (Madrid). Quarta empresa del món millor valorada en reputació corporativa, d'acord amb l'estudi del Reputation Institute de Nova York.
Vintè cinquè aniversari de la companyia. Inauguració de la tendisca número 1.000 de la companyia, a Calp (Alacant). Rellançament de la nova imatge de la Targeta Mercadona.
Implantació del nou uniforme de Mercadona. Inauguració del bloc logístic de Granadilla d'Abona (Tenerife). Signatura del nou Conveni Col·lectiu d'empresa per als pròxims quatre anys (2006-2009).
Primera empresa a realitzar un Auditoria Ètica. Inauguració del bloc logístic de San Isidro (Alacant) i del segon centre educatiu infantil de l'empresa. Llançament de la nova línia de perfum Hortensia H. Inauguració d'un supermercat en les instal·lacions del Mercat de l'Olivar, a Palma de Mallorca.
Primera empresa a realitzar un Auditoria Ètica. Inauguració del bloc logístic de San Isidro (Alacant) i del segon centre educatiu infantil de l'empresa. Llançament de la nova línia de perfum Hortensia H. Inauguració d'un supermercat en les instal·lacions del Mercat de l'Olivar, a Palma de Mallorca.
Inauguració del primer centre educatiu infantil gratuït per als fills dels treballadors, en el bloc logístic de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona). Mercadona aconsegueix les 500 tendes en l'obertura del seu primer supermercat a Linares (Jaén).
Construcció del bloc logístic de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona). Inauguració, a Massanassa (València), de la primera Tenda per Ambients. Celebració de la primera reunió de Interproveedores. Signatura del Conveni Col·lectiu d'empresa (2001-2005).
Finalitza el procés, iniciat en 1995, de convertir en fixos a tots els membres de la plantilla, que en aqueixos moments era de 16.825 treballadors. Inauguració del bloc logístic de Antequera (Màlaga). S'inicia el projecte de nou disseny i model de perfumeries.
Adquisició de Magatzems Paquer i de Supermercats Vilaró, tots dos a Catalunya.
Acord d'unió amb Magatzems Gómez Serrano, Antequera (Màlaga).
Naixement de les marques Hacendado, Bosque Verde, Deliplus i Compy. Obertura del supermercat número 200, a Sogorb (Castelló). Se signa el primer conveni d'empresa per a tots els treballadors.
Implantació de l'estratègia comercial SPB (Sempre Preus Baixos), que més endavant derivarà en el Model de Qualitat Total.
S'aconsegueixen les xifres de 10.000 treballadors i 150 tendes.
Adquisició de Dinos i Super Aguilar. S'inicia l'Intercanvi Electrònic de Dades (EDI) amb proveïdors.
Juan Roig i Hortensia Mª Ferrer passen a ostentar la majoria del capital de la companyia.
Adquisició de Cistella de Distribució i Desenvolupament de Centres Comercials, que permet a la companyia tenir presència a Madrid.
Inauguració del bloc logístic de Riba-roja de Túria (València), pioner a Espanya per estar totalment automatitzat. Adquisició de Supermercats Superette, que comptava amb 22 tendes a València.
Primera empresa a Espanya a utilitzar l'escàner per a la lectura del codi de barres en els punts de venda.
Juan Roig i la seua esposa, al costat dels seus germans Fernando, Trinidad i Amparo, compren Mercadona al seu pare. L'empresa compta amb 8 tendes d'aproximadament 300 m2 de sala de vendes. Juan Roig assumeix la direcció de la companyia, que inicia la seua activitat com a empresa independent.
El matrimoni format per D. Francisco Roig Ballester (1912-2003) i Donya Trinidad Alfonso Mocholi (1911- 2006) inicia l'activitat de Mercadona dins del Grup Carnicas Roig. Les carnisseries del negoci familiar es transformen en ultramarins.
Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la seua navegació siga segura, fer una anàlisi estadística de les visites a la web, així com conéixer la seua usabilitat. Si vol més informació pot consultar la nostra Política de cookies. Pot acceptar l’ús de cookies fent clic en "Acceptar", rebutjar-ne l'ús fent clic en "Rebutjar" o personalitzar-les fent clic en "Configurar".
Configuració de les cookies
Permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que n'hi hagen com, per exemple, controlar el trànsit i la comunicació de dades.
Permeten quantificar el nombre d'usuaris per a fer el mesurament i anàlisi estadístics de la pàgina web.