AVISO DE COOKIES

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros coa finalidade de facer que a súa navegación sexa segura, facer análise estatística das visitas á web, así como coñecer o seu comportamento. Se desexa máis información pode consultar a nosa POLÍTICA DE COOKIES. Pode aceptar o uso de cookies pulsando "ACEPTAR" ou Configurar/Rexeitar o seu uso pulsando pulsando "CONFIGURAR/REXEITAR".

Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"O Xefe"

Coinnovación para sorprender "O Xefe"

A nosa capacidade de colaboración permítenos desenvolver novos produtos e servizos con e para “O Xefe”

O “Xefe” sitúase no centro de todas as decisións da empresa. Para Mercadona, innovar é estar a pensar constantemente no “Xefe” para lle ofrecer solucións ás súas necesidades que lles engadan valor.

Nesta aposta constante pola innovación, dispón dun modelo de innovación propio, transversal e colaborativo. Un modelo que innova desde as necesidades do cliente. Aproveitar durante o proceso creativo o coñecemento do “Xefe”, dos traballadores e dos provedores permítelle a Mercadona ofrecer unha experiencia de compra total.

Para poder desenvolver todo este traballo de co-innovación, Mercadona mantivo ao longo do 2018 preto de 9.000 sesións cos “Xefes” nos seus diferentes centros de co-innovación.  Grazas a estas sesións, lanzáronse 300 novos produtos e realizáronse 75 melloras. 

4 eixos da innovacion

Oferta Eficaz

Mercadona continuou a desenvolver a súa estratexia de Variedade Eficaz conxuntamente cos Provedores Totaler. Para iso, conta co seu Modelo de Co-innovación, un proxecto pioneiro que puxo en andamento no 2011 mediante a Estrategia Delantal, baseada en compartir cos clientes experiencias e costumes de alimentación, limpeza de roupa e do fogar, aseo persoal, alimentación e mais coidado de mascotas, que lle permite captar as necesidades para ofrecer solucións atinadas.

Marcas propias

As marcas propias de Mercadona desenvolvidas desde 1996 por fabricantes interfornecedores claramente identificados nas etiquetas son: Hacendado (alimentación), Bosque Verde (limpeza do fogar), Deliplus (hixiene persoal) e Compy (coidado de mascotas).

 

Marcas propias

Outras Informacións