Con esta medida, que afecta a todosos botes de gomas de mascar, Mercadona reduce o plástico total de cada envase nun 15 %, o que se traduce en 30 toneladas menos de plástico ao ano.
Un novo movemento dentro da Estratexia 6.25 de Mercadona, cuxos obxectivos para o ano 2025 son tres: reducir o plástico dos envases nun 25 %, que todos os envases de plástico sexan reciclables e reciclar todo o residuo xerado nas súas instalacións.
O material reciclado co que se fan as bolsas de Mercadona provén das propias tendas e almacéns da empresa.
En 2021 o cadro de persoal da compañía, que realiza a separación do filme de plástico, recuperou 15.170 toneladas deste material, das cales 8.500 toneladas se reutilizaron para a fabricación das bolsas recicladas da caixa, do servizo a domicilio e de Mercadona Online.
Os recambios, tanto para o xabón das mans que supón eliminar máis de 90 toneladas de plástico ao ano, como para a nova liña de cremas faciais, perseguen reducir o desperdicio de envases e abaratar a compra do “Xefe” (cliente).
Esta novidade inclúese dentro da Estratexia 6.25 que leva a cabo a compañía para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % o plástico nos seus envases, facelos todos reciclables e reciclar todo o seu residuo plástico.
A compañía renovou a receita das súas maionesas a partir das suxestións dos “Xefes” (clientes), mellorando así o sabor, o olor e a textura das seis referencias desta salsa da marca Hacendado.
En liña coa súa Estratexia 6.25 para a redución do plástico, Mercadona eliminou este material de catro dos envases substituíndoo por outros materiais, o que supón unha redución de 900 t de plástico ao ano.
O Provedor Totaler Salsa Rica elabora este produto nas súas instalacións de Agoncillo en La Rioja.
Recoñécese a Mercadona como a primeira empresa do sector en facilitarlle dous días de descanso semanal á totalidade de traballadores das súas tendas, promovendo a conciliación laboral e familiar.
Tamén se inclúe o sistema de suxeición das botellas de cervexa, que introduciu o provedor Martens en exclusiva para Mercadona en España, e que substitúe o filme de plástico por un adhesivo para a súa agrupación.
O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà recoñece diversos proxectos e boas prácticas innovadoras no sector alimentario español.
Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros coa finalidade de facer que a súa navegación sexa segura, facer análise estatística das visitas á web e coñecer a súa usabilidade. Se desexa información pode consultar a nosa Política de Cookies. Pode aceptar o uso de cookies pulsando "Aceptar", rexeitar o seu uso pulsando "Rexeitar" ou personalizalas pulsando "Configurar".
Permítenlle ao usuario a navegación a través dunha páxina web, plataforma ou aplicación e a utilización das diferentes opcións ou servizos que nela existan como, por exemplo, controlar o tráfico e a comunicación de datos.
Cookies analíticas
non
si
Permiten cuantificar o número de usuarios para realizar a medición e análise estatística da páxina web.