En 2025, Mercadona reduciría un 25 % o plástico nos seus lineais e usará unicamente envases reciclables e reciclará todos os seus residuos plásticos.
A compañía investirá máis de 140 millóns de euros na Estratexia 6.25, que hoxe completa, en toda a cadea, o cumprimento da primeira das súas 6 accións, o que supón a redución de 3.200 toneladas de plástico ao ano.
En 2021 a cadea transformará todos os seus centros ao modelo Tenda 6.25, onde se farán visibles os cambios que a empresa está levando a cabo para a redución de plástico.
A cadea creou un equipo de traballo transversal para identificar e concretar os cambios que será necesario introducir nos diferentes procesos da cadea de montaxe para reducir o plástico.
O pasado 10 de marzo Mercadona adquiriu o firme compromiso de “DAR O SI A COIDAR MÁIS O PLANETA”. Hoxe, con esta nova sección na web e a Estratexia posta en marcha para a redución do plástico avanzamos un paso máis.
Mercadona é unha empresa comprometida co ámbito, que asume os desafíos e as preocupacións da sociedade e, por iso, cada día dedica maiores esforzos a seguir coidando o planeta; de aí o reforzo do seu compromiso co investimento de 44 millóns de euros en 2019 en medidas de protección ambiental.
A partir de hoxe 15 de abril elimínanse de todas as tendas as bolsas de plástico dun só uso. Nas máis de 1.600 tendas só haberá tres opcións para realizar a compra: bolsas de papel, bolsas cun 50-70% de plástico reciclado procedente da embalaxe utilizada nas súas tendas e cestas de rafia.
Esta iniciativa supón para a compañía de supermercados reutilizar 3.000 toneladas anuais do plástico que recupera nas súas tendas, que converte en bolsas para a compra. O proceso desenvolvido por Saica Natur consegue reintroducir o residuo plástico de Mercadona en novos recursos reciclados.
Mercadona anima aos seus clientes a reutilizar as bolsas e cestas que todos temos nos nosos fogares co obxectivo de fomentar, entre todos, os principios da Economía Circular.
Entre febreiro e abril de 2019 vaise ir implantando en todas a tendas a retirada definitiva das bolsas de plástico actuais e a substitución por outras reciclables, reutilizables e recicladas; culmina así un proceso que se iniciou en 66 tendas en 2018.
Os clientes poderán elixir entre tres posibilidades para realizar a compra: unha bolsa de papel, unha bolsa cun 50-70% de plástico reciclado procedente do plástico da embalaxe das tendas de Mercadona, e a cesta de rafia.
Mercadona aposta por animar aos seus clientes a reutilizar as bolsas e cestas que todos temos na casa, co obxectivo de fomentar, entre todos, os principios da Economía Circular.
Mercadona fará Economía Circular ao reciclar 3.000 toneladas anuais de plástico das embalaxes das súas tendas para facer bolsas de material reciclado, implicando activamente nesta iniciativa verde os seus clientes, empregados e provedores.
Tras iniciar no mes de maio as primeiras probas en 11 tendas e ofrecer tres tipos de posibilidades para realizar a compra: a bolsa de papel, a bolsa de plástico reciclado nun 50-70% e a cesta de rafia.
Estas bolsas están dispoñibles en 66 supermercados das provincias de València, Barcelona, Bizkaia e na totalidade das tendas das illas Baleares e Cantabria.
A compañía avanza nunha aposta clara pola reutilización das bolsas, animando aos seus clientes a reutilizar as bolsas e cestas que todos temos na casa, co obxectivo de asumir, entre todos, os principios da Economía Circular.
Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros coa finalidade de facer que a súa navegación sexa segura, facer análise estatística das visitas á web e coñecer a súa usabilidade. Se desexa información pode consultar a nosa Política de Cookies. Pode aceptar o uso de cookies pulsando "Aceptar", rexeitar o seu uso pulsando "Rexeitar" ou personalizalas pulsando "Configurar".
Permítenlle ao usuario a navegación a través dunha páxina web, plataforma ou aplicación e a utilización das diferentes opcións ou servizos que nela existan como, por exemplo, controlar o tráfico e a comunicación de datos.
Cookies analíticas
non
si
Permiten cuantificar o número de usuarios para realizar a medición e análise estatística da páxina web.