Gràcies a l'esforç i el compromís de les 96.000 treballadores i treballadors, ha aconseguit gestionar amb èxit un any molt difícil i complex.
- La companyia va decidir no traslladar als clients els increments dels costos derivats de la pujada dels preus de les matèries primeres en origen, del transport i dels preus industrials, que han tingut un impacte de 100 milions d'euros en el marge operatiu i ha provocat un descens del 6 % del benefici net, que ha estat de 680 milions d'euros el 2021.
- Malgrat el difícil escenari que ha afrontat, ha seguit avançant en la seva brutal transformació amb l'objectiu de ser una empresa més digital i sostenible, per a la qual cosa ha invertit 1.200 milions d'euros.
- Ha creat 1.000 llocs de treball nous amb contracte fix i ha garantit el poder adquisitiu de la plantilla amb una pujada salarial d'acord amb l'IPC d'Espanya i de Portugal. A més, ha tornat a reconèixer l'esforç de les treballadores i els treballadors amb el repartiment d'una prima per objectius de 375 milions d'euros, el 25 % del benefici total generat.
- L’any 2021, Juan Roig i Hortensia Herrero han tornat a destinar 100 milions d'euros de part dels seus dividends a reactivar l'economia, xifra que repetiran el 2022 "perquè el coneixement i els diners donen la felicitat… si els comparteixes".