Engeguem un nou projecte! A Mercadona necessitem repartidors/ores i preparadors/ores de comandes per cobrir les nostres vacants al nou "Rusc" a Zona Franca (Barcelona).
Engeguem un nou projecte! A Mercadona necessitem repartidors/ores i preparadors/ores de comandes per cobrir les nostres vacants al nou "Rusc" a Getafe (Madrid).
La cadena de supermercats dona una furgoneta a Cocina Económica de Logroño, entitat amb què fa anys que col·labora donant diàriament productes de primera necessitat.
Mercadona ha donat 96 tones de productes de primera necessitat a La Rioja el 2018.
Tots els productes d'origen animal que ofereix Mercadona procedeixen de proveïdors homologats, que són auditats tant per la companyia com per les autoritats sanitàries, per garantir el compliment de la legislació vigent.
El nou Manual ajudarà les persones celíaques, els seus familiars i amics, i els restauradors a disposar de la informació adient sobre la presència o absència del gluten en els aliments.
Amb aquest acord, la companyia es compromet a donar productes de primera necessitat perquè el Banc els pugui distribuir a través d'entitats benèfiques.
Mercadona formalitza així una relació que ja havia iniciat el desembre quan va participar en el Gran Recapte celebrat a la ciutat autònoma, en què els clients de la companyia de supermercats van donar 6.700 quilos de productes bàsics.
Després de decidir fa dos anys posar en marxa un procés disruptiu i fer tot el necessari per transformar la companyia i seguir sent la millor opció per a "El Cap".
Ha tancat el 2018 amb una plantilla de més de 85.800 persones, 300 de les quals són portugueses, després de crear 1.800 llocs de treball estables i de qualitat, i ha continuat avançant en el seu model de negoci responsable i sostenible, tot millorant la qualitat del treball i invertint en la cura mediambiental i el benestar animal.
Ha elevat la facturació en superfície constant un 6 %, després d'incrementar de mitjana més de 50 tiquets/botiga/dia el 2018, xifra que suposa un increment acumulat de més de 125 tiquets/botiga/dia des de la posada en marxa del seu procés de transformació el 2017.
La prova iniciada el maig del 2018 amb el "Rusc" (magatzem per a la venta online), que actualment dona servei a 97 municipis de València, ha permès duplicar el nombre de clients i arribar a una facturació mensual de 2,2 milions d'euros.
Mercadona manté el principi segons el qual "el creixement compartit és millor" i ha distribuït el benefici total generat en l'exercici de la manera següent: 295 milions, 2 dels quals corresponen a Portugal, per a la Societat en concepte d'impostos, amb una taxa impositiva efectiva de l'impost de societats del 22 %; i 325 milions entre els treballadors i les treballadores en concepte de prima per objectius. Dels 593 milions del benefici net (un 84 % més que l'exercici anterior), 470 milions s'han reinvertit a l'empresa com a recursos propis, mentre que la resta s'ha repartit entre els accionistes via dividends.
Substitueixen els uniformes actuals per altres de més moderns i ergonòmics, d'acord amb la nova imatge del Nou Model de Botiga Eficient.
Entre març i juliol, s'actualitzarà el nou vestuari.
Les noves peces s'han confeccionat amb teixits més resistents i dissenys que afavoreixen la mobilitat, de manera que es millora el lloc de treball de tota la plantilla.
L'Institut Cerdà valora aquest espai com un "megacentre d'innovació", pioner en el sector del gran consum a Europa, per innovar des del client "cap enrere".
L’estudi destaca també les minibarretes de xocolata Hacendado, que elabora el proveïdor totaler Dulces Olmedo, per introduir al mercat una alternativa saludable dins de la categoria de snacks de xocolata.
Entre el febrer i l’abril del 2019, s’anirà implantant a totes les botigues la retirada definitiva de les bosses de plàstic actuals i la substitució per altres de reciclables, reutilitzables i reciclades, i es culminarà així un procés que es va iniciar a 66 botigues el 2018.
Els clients podran triar entre tres possibilitats per fer la compra: una bossa de paper, una bossa amb un 50-70 % de plàstic reciclat procedent del plàstic de l'embalatge de les botigues de Mercadona, i el cistell de ràfia.
Mercadona aposta per animar els seus clients a reutilitzar les bosses i els cistells que tots tenim a casa, amb l'objectiu de fomentar, entre tots, els principis de l'Economia Circular.
Mercadona farà Economia Circular reciclant 3.000 tones anuals de plàstic dels embalatges de les seves botigues per fer bosses de material reciclat, iniciativa verda en què implica activament els seus clients, empleats i proveïdors.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de permetre que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web i conèixer-ne la usabilitat. Si vols més informació, pots consultar la nostra Política de cookies. Pots acceptar l'ús de cookies clicant a "Acceptar", rebutjar-ne l'ús clicant a "Rebutjar" o personalitzar-les clicant a "Configurar".
Permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, una plataforma o una aplicació, i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi hagi, com ara controlar el trànsit i la comunicació de dades.
Cookies analítiques
no
sí
Permeten quantificar el nombre d'usuaris per fer la mesura i l'anàlisi estadística de la pàgina web.