Mercadona elegida l'empresa amb més reputació a Espanya

Mercadona, l'empresa amb més reputació a Espanya

06 de juliol de 2022
  • La companyia lidera el Rànquing General d'Empreses 2022 que elabora Merco.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, encapçala el Rànquing General de Líders 2022.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, lidera el Rànquing General d'Empreses del Monitor Espanyol de Reputació Corporativa (Merco).  En la valoració per sectors, la companyia també ocupa la primera posició en la categoria de la distribució generalista. És la primera vegada que Mercadona ascendeix al primer lloc en les 22 edicions d'història d'aquest rànquing.

Per la seva banda, el president de la companyia, Juan Roig, manté el liderat en el Rànquing General de Líders 2022 que presenta el mateix monitor. Ocupa aquesta posició per quart any consecutiu.

Per elaborar aquesta 22a edició, Merco ha comptat amb la participació de més de 46.000 persones provinents d’àmbits diferents, com ara directius d'empreses, analistes financers, catedràtics, associacions de consumidors, ONG, sindicats, periodistes, influents i ciutadans. Els participants han valorat les diferents empreses incloses en el llistat segons variables reputacionals relacionades amb els resultats econòmics, la qualitat de l'oferta comercial, l'esperit innovador, la gestió del talent, el comportament ètic i la responsabilitat i reputació corporativa.

Un any més, Mercadona es mostra molt satisfeta amb els resultats i valora molt positivament la seva inclusió en aquest rànquing, ja que li permet detectar fortaleses i aspectes en què cal continuar millorant cada dia amb l'objectiu d'oferir als "Caps" (clients) un assortiment d'una qualitat contundent a uns preus imbatibles, així com "ser una empresa que la societat vulgui que existeixi i de la qual se senti orgullosa".

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (Merco)

Merco, que enguany publica la seva 22a edició, és un dels monitors principals de reputació corporativa d'Espanya i Amèrica Llatina. Es regeix per una metodologia rigorosa, és verificat de manera independent en cada edició per l'auditora KPMG i no rep subvenció o patrocini públic ni privat; la seva única font de finançament és la comercialització d'informes.