Lineal amb carn fresca de Mercadona

Mercadona augmenta un 15 % les vendes dels productes per a preparar barbacoes pels canvis d'hàbits del consumidor

10 de juny de 2020
  • Destaquen les carns fresques, com les mitjanes, les costelles i els entrecots, i els preparats, com els embotits, les hamburgueses i les broquetes.
  • Entre les últimes novetats incorporades a les botigues d'Espanya, destaca el Pollastre Churrasco, pollastre petit típic de Portugal.
  • Més de 30 proveïdors diferents són els responsables d'elaborar, segons la zona de venda, les diferents referències que la companyia té disponibles als més de 1.600 supermercats.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, augmenta aproximadament un 15 % les vendes dels productes de Mercadona per a preparar barbacoes pels canvis d'hàbits del consumidor.

L'assortiment, que inclou múltiples referències diferents i elaboren més de 30 proveïdors segons la zona de venda, es compon de carns fresques, com ara mitjanes, costelles i entrecots, i de preparats, com embotits, hamburgueses i broquetes.

Així mateix, entre les últimes novetats de l’assortiment de productes per a preparar barbacoes de Mercadona incorporades a les botigues d'Espanya, destaca el Pollastre Churrasco, un pollastre petit partit per la meitat, de carn sucosa, molt típic de Portugal i ideal per a fer a la brasa.

Lineal amb carn fresca en un supermercat de MercadonaLineal amb carn fresca en un supermercat de Mercadona.

Logo EActiVat