Lineal de café en el supermercat de Mercadona

Mercadona reforça la qualitat de les seues càpsules per a café i elimina el plàstic del seu envàs

08 de novembre de 2021
  • Les varietats renovades són Descafeïnat, Espresso, Colòmbia, Doble Espresso, Ristretto i Extraforte.
  • El plàstic de les càpsules i de la caixa se substituïx per alumini i cartó, respectivament.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, renova la fórmula de les càpsules per a màquina de café per a donar-li més cos, sabor, aroma i una crema més abundant i duradora. D'esta manera, la companyia s'adapta a les necessitats dels seus ‘‘Caps'‘ (clients), els quals demanaven un café diferent per a segons quin moment del dia.

Així mateix, i com a part de la seua Estratègia 6.25 que perseguix disminuir en un 25 % l'ús de plàstic dels seus envasos en eliminar el que no afija valor, substituir-ho per altres materials i incorporar plàstic reciclat, la companyia ha substituït este material, tant de la caixa com de les seues càpsules, per cartó i alumini, respectivament.

Les varietats renovades han sigut Descafeïnat, Espresso, Colòmbia, Doble Espresso, Ristretto i Extraforte. Esta nova recepta, elaborada pel Proveïdor Totaler Delica a les seues instal·lacions situades a Suïssa, s'incorpora de manera progressiva en totes les botigues que la companyia té situades a Espanya fins al final del mes de novembre.

Qualitat Total al millor preu

Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l'any 1993, després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre en este orde, i no canviaven de preu constantment. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.

I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el mínim impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.

Lineal de café en el supermercat de Mercadona''Cap'' en el lineal de café de Mercadona.