Ús de cookies

Utilitzem "cookies" pròpies i de tercers per elaborar la pàgina web. Si continua navegant accepta el seu ús.

Més informació i política de cookies.

Logo de Mercadona a la porta d'entrada d'un supermercat

Mercadona és la primera empresa del sector i la segona en l'àmbit nacional amb millor reputació de MERCO 2018

11 de maig de 2018
  • Ciutadans, consumidors, sindicats, ONG, influents i directius participen en l'avaluació.
  • En total, més de 38.000 persones tornen a premiar, per sisé any consecutiu, la reputació de la companyia.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, ocupa la segona posició en el Rànquing General de Líders 2018.

Mercadona es consolida com la primera empresa del sector de la distribució generalista a Espanya i la segona empresa amb millor reputació a Espanya en el Rànquing General d'Empreses 2018 del Monitor Español de Reputació Corporativa (MERCO).

D'altra banda, Juan Roig, president de la companyia, es consolida com un dels líders amb millor reputació a Espanya, amb la segona posició del Rànquing General de Líders 2018 del mateix monitor.

Els resultats s'obtenen amb les votacions de més de 38.000 participants de totes les àrees: associacions de consumidors, directius, representants d'ONG, catedràtics, ciutadans, sindicats i periodistes, entre altres.

La companyia, fidel al seu model de Qualitat Total, està molt orgullosa dels resultats, ja que són un reconeixement de la societat on està present. El model de gestió que fa servir la companyia basa totes les decisions en el fet que si primer satisfàs "El Cap" (com internament anomenem el client), després arriben les vendes; amb les vendes, els beneficis, i a partir d'ací, el creixement compartit.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO és un dels principals monitors de reputació corporativa d'Espanya i Llatinoamèrica i enguany publica la 18a edició. Esta organització no rep cap subvenció o patrocini ni públic ni privat, i l'única font de finançament que té és la comercialització d'informes. Es tracta d'un monitor de rigorosa metodologia que està verificat per l'auditora KPMG.

Les principals àrees avaluades han sigut la responsabilitat social i mediambiental de les empreses, la qualitat dels seus productes i serveis, els resultats economicofinancers, la reputació interna i el clima laboral, entre altres.