Lineal amb carn fresca de Mercadona

Mercadona augmenta un 15 % les vendes dels productes per a preparar barbacoes pels canvis d'hàbits del consumidor

10 de juny de 2020
  • Destaquen les carns fresques com mitjanes, costelles i entrecots, i els preparats com embotits, hamburgueses i broquetes.
  • Entre les últimes novetats incorporades a les botigues d'Espanya, destaca el Pollastre Churrasco, pollastre xicotet típic a Portugal.
  • Més de 30 proveïdors diferents són els responsables d'elaborar, segons la zona de venda, les diferents referències que la companyia té disponibles en els més de 1.600 supermercats de què disposa.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, augmenta aproximadament un 15 % les vendes dels productes de Mercadona per a preparar barbacoes pels canvis d'hàbits del consumidor.

L'assortiment, compost per múltiples referències diferents i elaborat per més de 30 proveïdors, segons la zona de venda, està compost per carns fresques com mitjanes, costelles i entrecots, i per preparats com embotits, hamburgueses i broquetes.

Així mateix, entre les últimes novetats incorporades de l'assortiment de productes per a preparar barbacoes de Mercadona a les botigues d'Espanya, destaca el Pollastre Churrasco, pollastre xicotet partit per la meitat de carn sucosa, molt comú a Portugal, i ideal per a fer a la brasa. 

Lineal amb carn fresca en un supermercat de MercadonaLineal amb carn fresca en un supermercat de Mercadona.

Logo EActiVat