“L’essencial és invisible als ulls”. Aquesta frase tan bonica d’El petit príncep ens dona a entendre que l'essència de les coses i el seu valor autèntic no sempre es mostren de manera evident.
Per això, ara que s'acosta Nadal, la manllevem per reconèixer i reivindicar tot el que hi ha darrere de les nostres col·leccions, la feina silenciosa i oculta en la concepció d'un perfum o d'un cosmètic.
El més important d'un producte de perfumeria no és visible a simple vista
En el món de la perfumeria, ens fixem molt en el disseny, en la marca o en qüestions que, en realitat, ens entren pels ulls, però que són més superficials, i no posem atenció a allò que de debò importa. I és que el més important d'un perfum, la seva essència, no es percep a simple vista.
Així, queden ocults un munt de feina i un procés molt complex que és indispensable per aconseguir uns resultats òptims: la selecció dels millors ingredients, la tasca de professionals d’arreu del món, hores d'esforç i talent dels nostres especialistes..., en definitiva, la qualitat d'un perfum, la seva essència i allò que el fa únic.
Com és el procés d'elaboració d'un cosmètic o un perfum?
En primer lloc, es produeix una fase de captació, en què els nostres especialistes de producte recullen tota la informació d’allò que necessiten/volen els nostres clients, parlant-hi directament i escoltant-los.
Aquesta informació es trasllada a un gerent de compres per buscar els millors proveïdors arreu del món, experts d’àrees diferents (perfums, cosmètica, complements, capses, necessers...) que ens permetin sorprendre els clients, tant en continent com en contingut.
Seguidament, arriba el desenvolupament del producte. Partint dels brífings de les necessitats dels nostres clients, s'utilitzen els millors recursos i matèries primeres.
A partir d'aquí, es generen propostes innovadores, que segueixen i creen tendència, amb les millors idees creatives i buscant la màxima excel·lència per als consumidors.
Finalment, es recullen les propostes dels proveïdors i se seleccionen les millors, amb l'objectiu que el resultat final sigui el que el client està buscant. Aspirem a crear la millor opció per a tu.
Tanca els ulls per veure-hi més enllà
És per això que enguany et convidem a tancar els ulls per veure-hi més enllà. D'aquesta manera, pots ser capaç de veure molt més, de centrar-te en l'essència i en allò amb què connectes, de percebre l’afecte i la feina de tants mesos per oferir-te el millor producte per a tu.
Perquè, tot i que el que importa no es veu, a Mercadona tenim molt clar allò que és important.
Altres recomanacions
Segueix totes les novetats a la secció de Perfumeria del nostre web.