AVÍS DE COOKIES

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web, i també conèixer la seua usabilitad. Si vol més informació, pot consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES. Pot acceptar l'ús de cookies clicant a "ACCEPTAR" o configurar o rebutjar-ne l’ús clicant a "CONFIGURAR/REBUTJAR".

Amb l'arribada de l’any nou, fem una proposta de Nous Hàbits alimentaris per als propers mesos.

Nous hàbits per a l’any nou

17 de gener de 2019

El gener és el mes dels bons propòsits i aquest cop serem capaços de complir-los. Comencem l'any amb Nous Hàbits que ens prepararan per a la primavera i la temporada d’estiu que gaudirem d’aquí a pocs mesos.

Ja hem superat les dates nadalenques i arriba el moment de canviar alguns costums, proposar-se altres reptes i adquirir Nous Hàbits, com el d’hidratar-nos adequadament, evitar el sedentarisme i canviar certes rutines i pautes d'alimentació. És per això que et proposem tots aquests plats per a aquesta jornada.

Tot seguit, et convidem a conèixer la nostra proposta de jornada de Nous Hàbits i a descobrir una sèrie de plats ideals per incorporar-los a la teva alimentació des d’ara mateix. T'hi animes?

Per esmorzar

  • Suc natural d'aranja fresca.
  • Flocs de civada amb nabius frescos i beguda d'ametlles sense sucre.
  • Te matxa.

A mig matí

  • Selecció de Torrades.

Per dinar

Per berenar

  • Liquat casolà de pastanaga, api i poma.
  • Entrepà integral sense sal amb pit de gall dindi reduït en sal i oli d'oliva.

Per sopar

Per a més informació sobre recomanacions de consum i hàbits saludables, pots visitar la pàgina de l’AECOSAN del Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social.