Mercadona obri hui el primer supermercat a Ceuta

Mercadona obri hui el primer supermercat a la ciutat autònoma de Ceuta

13 de setembre de 2018
  • La nova botiga situada a La Almadraba ha suposat la creació de 128 llocs de treball estables i de qualitat.
  • Al nou supermercat, en què la companyia ha invertit 7,6 milions d'euros, hi ha una sala de vendes de 2.062 metres quadrats i 210 places d'aparcament.

Mercadona ha obert hui el primer supermercat a Ceuta. La nova botiga, situada a La Almadraba, ha suposat una inversió de 7,6 milions d'euros i és la primera de les dos que té projectades la companyia a la ciutat autònoma.

El nou supermercat, que ha suposat la creació de 128 llocs de treball estables i de qualitat, respon al nou model de botiga eficient que Mercadona està implantant en la seua xarxa de centres. El primer supermercat de la companyia a Ceuta té una superfície de sala de vendes de 2.062 m2 i té 210 places d'aparcament. Té un disseny totalment renovat respecte del model anterior de botiga amb nous colors i materials, tant en la façana exterior d'accés al supermercat com en la distribució de les diferents seccions, i aposta per espais diàfans amplis que faciliten l'entrada de llum natural i colors càlids en la delimitació dels diferents ambients.

Novetats en totes les seccions

La nova botiga presenta novetats en totes les seccions i se'n beneficien tant els “Caps” (com la companyia anomena els seus clients), com els treballadors, els proveïdors i la societat. Té una nova entrada amb doble envidrat que evita corrents d'aire, lineals específics de llet fresca i sucs refrigerats, un nou punt d'acabat per a la carn, una nova xarcuteria amb pernil a tallades, una góndola central en la perfumeria per a la cosmètica especialitzada i màquina de suc de taronja acabat d'esprémer, entre altres novetats.

Este nou model de botiga eficient de Mercadona també pretén oferir un millor servei per a facilitar l'acte de compra dels clients per mitjà de l'ampliació dels corredors de fruita i verdura i dos nous models de carros, molt més ergonòmics i lleugers.

Addicionalment, amb l'objectiu de facilitar les tasques diàries dels treballadors, este nou supermercat inclou múltiples mesures per a millorar l'ergonomia i eliminar sobreesforços. Per al disseny del nou moble de caixa, Mercadona ha comptat amb la col·laboració de l'Institut de Biomecànica de València. A més, té zones comunes perquè els empleats disfruten d'una major comoditat en els moments de descans, i també una zona de menjador més equipada i unes taquilles personals més àmplies i còmodes.

Estalvi energètic i gestió totalment informatitzada: botiga ecoeficient

En l'àmbit mediambiental, el nou model de botiga eficient de Mercadona ha pres mesures que permeten reduir fins a un 40 % el consum energètic respecte del model de botiga convencional, gràcies a la millora de l'aïllament tèrmic i acústic, i ha optimitzat els materials i el grossor de parets i sostres amb nous congeladors horitzontals més eficients energèticament. A més, té un sistema d'il·luminació LED automatitzat que es regula segons zones i moments del dia. 

Igualment, este nou model de botiga de Mercadona, completament connectada tecnològicament, integra una sèrie de dispositius electrònics i eines col·laboratives per als treballadors, amb els quals pot compartir informació des de qualsevol secció de la botiga. Això facilita l'autogestió de cada supermercat i agilita els processos de tota la cadena. Entre els nous dispositius es troben, entre altres, la línia de caixes, les balances o l'ús de tauletes electròniques que substituïxen el paper per a fer gestions administratives. 

Amb esta nova obertura, els clients de Mercadona a la ciutat autònoma de Ceuta es beneficiaran de la seua coneguda política comercial SPB (Sempre Preus Baixos), que la companyia utilitza de manera exclusiva i que consistix a garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de manera permanent. Gràcies a això, Mercadona pot oferir als seus clients un assortiment eficaç, amb independència de qui fabrique el producte, amb la màxima qualitat i al mínim preu possible.