Mercadona, elegida l'empresa amb millor reputació a Espanya

Mercadona, l'empresa amb millor reputació a Espanya

06 de juliol de 2022
  • La companyia lidera el "Rànquing General d'Empreses 2022" elaborat per Merco.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, encapçala el "Rànquing General de Líders 2022".

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, lidera el "Rànquing General d'Empreses" del Monitor Espanyol de Reputació Corporativa (Merco).  En la valoració per sectors, la companyia també ocupa la primera posició en la categoria de la distribució generalista. És la primera vegada que Mercadona puja al primer lloc en les 22 edicions d'història d'este rànquing.

Per la seua part, el president de la companyia, Juan Roig, manté el lideratge en el "Rànquing General de Líders 2022" presentat pel mateix monitor, posició que ocupa per quart any consecutiu.

Per a l'elaboració d'esta 22a edició, Merco ha comptat amb la participació de més de 46.000 persones provinents de diferents àmbits, com directius d'empreses, analistes financers, catedràtics, associacions de consumidors, ONG, sindicats, periodistes, influents i ciutadans. Estos han valorat les diferents empreses incloses en la llista segons variables reputacionals relacionades amb els resultats econòmics, la qualitat de l'oferta comercial, l'esperit innovador, la gestió de talent, el comportament ètic, i la responsabilitat i reputació corporativa.

Un any més, Mercadona es mostra molt satisfeta amb els resultats i valora molt positivament que haja sigut inclosa en este rànquing, ja que li permet detectar fortaleses i aspectes en els quals pot continuar millorant cada dia amb l'objectiu d'oferir als "Caps" (clients) un assortiment d'una qualitat contundent a uns preus imbatibles, i també "ser una empresa que la societat vulga que existisca i se'n senta orgullosa".

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (Merco)

Merco, que enguany publica la 22a edició, és un dels principals monitors de Reputació Corporativa d'Espanya i Llatinoamèrica. Es regix per una metodologia rigorosa, és verificat en cada edició de manera independent per l'auditora KPMG i no rep subvenció o patrocini ni públic ni privat, ja que l'única font de finançament és la comercialització d'informes.