- Entre l'assortiment, destaquen les Olives Chupadedos amb una venda de 8.000 unitats al dia, un 65 % més que abans.
- Les vendes d'estos productes pugen durant estos dies perquè el client es fa ara l'aperitiu a casa.
- La companyia disposa de més de 100 referències diferents, disponibles segons els gustos i els costums de la zona on estiga situada la botiga, i són elaborades per més de 30 proveïdors diferents.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, incrementa un 45 % les vendes d'olives i envinagrats d'Hacendado pels canvis d'hàbits del consumidor, ja que ara "El Cap" (client) es fa l'aperitiu a casa. La companyia disposa de més de 100 referències diferents d'olives i envinagrats, disponibles segons els hàbits i els costums de la zona on estiga situada la botiga.
Entre tot l'assortiment, destaquen les Olives Chupadedos de Mercadona, elaborades pel Proveïdor Totaler Aceitunas Guadalquivir a Andalusia, en incrementar les seues vendes en 8.000 unitats al dia, un 65 % més que abans. Este producte, disponible en totes les botigues d'Espanya, sorprén el client pel seu sabor i el seu color verd natural característic, i per oferir-les en un pot reutilitzable.
Estos productes, elaborats per més de 30 proveïdors diferents, es caracteritzen per ser un snack habitual per a qualsevol moment del dia. Les olives, considerades superaliments, destaquen per les seues propietats beneficioses, i els envinagrats, per ser rics en proteïnes i baixos en greixos.
Olives Chupadedos en el lineal d'un supermercat de Mercadona.
Lineal d'olives i envinagrats d'un supermercat de Mercadona.