Servei de suc de taronja recentment espremut de Mercadona.

Mercadona implanta un nou servei de suc de taronja recentment espremut a totes les seues botigues

10 de abril de 2017
  • El nou servei ha suposat una inversió de més de 20 milions d’euros en concepte de desenvolupament, innovació i formació dels treballadors de Mercadona.
  • Permet vendre més de 150.000 quilos al dia d'un tipus de taronja que anteriorment tenia difícil eixida al mercat pel seu aspecte o menor calibre.  

Mercadona ha implantat des de dilluns passat un nou servei de suc de taronja recentment espremut a totes les seues botigues d'Espanya. Es tracta d'un nou espai a la secció de Fruita i Verdura de Mercadona dotat d'una innovadora màquina per a l'autoservei de suc de taronja recentment espremut.

El nou servei, que s'ha anat instaurant progressivament des de fa un any, ja està disponible a totes les tendes després del gran acolliment que ha tingut entre els clients.

La màquina de suc s'ha desenvolupat mitjançant un procés d'innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els propis clients, tenint en compte sempre les necessitats tant dels clients com de les treballadores i treballadors de Mercadona, necessitats que s'han anat adaptant gradualment al projecte. Per exemple, la zona de càrrega de taronges i el poal de residus ha sigut ampliat per a reduir els treballs de reposició dels treballadors. També inclou un adaptador per a la botella perquè el client no haja de subjectar-la durant el subministrament de suc.

Mª Pilar, traballadora de Mercadona, xunto ao novo servizo de zume de laranxa acabado de espremer de Mercadona.Mª Pilar, treballadora de Mercadona, junt al nou servei de suc de taronja recentment espremut de Mercadona.

Per a la seua implantació, Mercadona ha realitzat una inversió de més de 20 milions d'euros en concepte d’obres i reformes, R+D+I, i formació de les treballadores i treballadors de Mercadona. Així mateix, el desenvolupament del nou projecte ha generat més de 40 llocs de treball directes i indirectes, i permet, en fase de campanya, incrementar la venda de taronges d'origen nacional en 150.000 quilos al dia d'un tipus de taronja que, encara que de gran qualitat, pel seu aspecte tenia difícil eixida al mercat. La venda d'aquesta taronja se suma a les compres de més de 200.000 tones de taronges espanyoles  que Mercadona ja realitza per a la seua venda en malla o a granel. 

 

Botella del nou servei de suc de taronja recentment espremutBotella del nou servei de suc de taronja recentment espremut.

El servei de suc de taronja recentment espremut és una de les múltiples novetats i millores emmarcades en el Nou Model de Botiga Eficient de Mercadona. La companyia preveu obrir amb aquest nou model 30 nous supermercats i reformar 126 de tota Espanya durant l'any 2017. 

Productes espanyols a Mercadona

Mercadona realitza compres al territori espanyol per valor de 16.055 milions d'euros a l'any i manté acords comercials amb 8.000 agricultors, 12.000 pescadors i 4.800 ramaders del sector primari espanyol dins de la Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona.

La companyia treballa a més amb 2.500 proveïdors comercials i de serveis, als quals han de sumar-se, a més, les 20.000 pimes locals i productors de matèries primeres. De fet, la seua implicació permet seguir consolidant un projecte que aposta per la productivitat, la qualitat, la innovació, l'origen espanyol dels productes i que, any rere any, genera valor i riquesa al nostre país.