Mango cultivat per proveïdors de Màlaga

Mercadona ha comprat enguany 3.000 tones de mango a proveïdors de Màlaga, un 30% més

26 de desembre de 2018
  • La companyia finalitza la campanya de mango d'origen malagueny, que s'ha comercialitzat als supermercats de la Península i les Balears.
  • Mercadona ha comprat, per a esta campanya, mango al seu interproveïdor Frutas Montosa, que té la seu a Cajiz, i també als proveïdors SAT Trops, Tropical Millenium, Exceltrop i Provelpack, tots de Vélez-Málaga.

La cadena de supermercats Mercadona ha comercialitzat enguany mango procedent de la província de Màlaga a les seues botigues de la Península i les Balears. L'aposta de la companyia pels productes frescos i, concretament, per la fruita i verdura de proximitat, ha propiciat que en esta última campanya, que va finalitzar el 14 de desembre passat, haja comprat més de 3.000 tones de mango a proveïdors malaguenys, un 30 % més que en la campanya anterior.

En concret, la companyia ha comprat per a esta campanya mango al seu interproveïdor Frutas Montosa, que té la seu al municipi malagueny de Cajiz, i també als proveïdors SAT Trops, Tropical Millenium, Exceltrop i Provelpack, tots amb seu a Vélez-Málaga.

Entre les principals propietats del mango trobem la seua acció com a antioxidant i anticancerigen. Pel seu contingut en vitamina A és important per a la salut. Té una acció beneficiosa en la pell, la vista, els cabells i el sistema immunològic. També, a causa del seu contingut en vitamina C, ajuda en l'absorció de ferro i en la formació de glòbuls rojos. Així mateix, el mango té propietats digestives, ja que té un contingut alt de magnesi i fibra que produïx un efecte d'assaciament que és beneficiós per a persones amb sobrepés i diabetis.

Salsa de mango fruit de l'aposta per la innovació

Mercadona disposa en el seu assortiment d’una salsa de mango elaborada pel seu interproveïdor Frutas Montosa. Es tracta d'un producte fresc i sa, exemple de l'aposta de Mercadona i el seu interproveïdor per la innovació orientada en el fet de tindre productes amb la millor relació qualitat/preu del mercat per als seus clients.

Aposta pels productes frescos de proximitat

Mercadona va dur a terme la’ny 2017 compres a proveïdors de la província de Màlaga per valor de 738 milions d'euros, un 38 % més que l’any 2016.