Mercadona a empresa máis responsable do sector en 2022

Mercadona repite como a empresa máis responsable do sector segundo a clasificación Merco Responsabilidade ESG

15 de febreiro de 2023
  • A compañía ocupa a segunda posición da clasificación xeral 2022.
  • O monitor ten en conta a opinión de máis de 49.000 persoas, que valoraron as 100 empresas que compoñen a listaxe.

Mercadona volve ser considerada a empresa máis responsable do sector da distribución xeralista en España e a segunda na listaxe xeral da clasificación Merco Responsabilidade ESG 2022, elaborada polo Monitor Español de Reputación Corporativa (MERCO).

Para a súa 12.ª edición, MERCO contou coa participación de máis de 49.000 persoas provenientes de distintos ámbitos, como as asociacións de consumidores, ONG, sindicatos, directivos de empresa ou expertos en responsabilidade social, entre outros. Ao igual que na pasada edición, os enquisados valoraron as distintas empresas segundo criterios ESG, en inglés, ambientais, sociais e de goberno. Así, a clasificación preguntoulles polo compromiso medioambiental, a aposta polo talento, a contribución á comunidade, o respecto ao consumidor, a responsabilidade fiscal e a xestión do goberno corporativo.

Mercadona agradece esta valoración e séntese moi orgullosa dos resultados, pois recoñecen o esforzo realizado pola compañía e polo equipo humano que traballou durante todo 2022, un ano cun contexto global cambiante e complexo; ao igual que alentan a seguir mellorando para ser unha empresa máis responsable co medio ambiente e coa sociedade.

Por iso, Mercadona continúa impulsando accións concretas, como as doazóns de alimentos a entidades sociais, que en 2022 ascenderon ás 25.100 toneladas, un 21 % máis respecto ao ano anterior; a escoita e o diálogo coas distintas entidades coas que colabora, a redución da pegada de carbono, a xestión de residuos ou a utilización de enerxías máis responsables co ámbito.

Monitor Empresarial de Reputación Corporativa (MERCO)

MERCO é un dos principais monitores de Reputación Corporativa, activo dende o ano 1999 e actualmente con presenza en máis de 15 países. Este monitor encárgase de avaliar a reputación das empresas e non recibe ningunha subvención ou patrocinio nin público nin privado, e a súa única fonte de financiamento é a comercialización de informes.