Patata nazionala Mercadonan

Horrela funtzionatzen du patata nazionalaren denboraldiak Mercadonan

2024ko maiatzaren 15a
  • Maiatzetik irailera, Mercadonako linealetan Espainiako hainbat ekoizpen-eremutako patatak izaten dira.
  • Mercadonak bere denda guztietan eskaintzen du jada patata nazionala, hiru formatutan: ontziratu gabe, 3 kiloko saretan eta 5 kiloko saretan. Kanpainak aurrera egin ahala, gainerako patata-aukera ere eskainiko du.  

Patata nazionalaren udako kanpaina hasi da Mercadonan. Maiatzetik irailera, Mercadonaren denda guztiek Espainiako toki hauetan landatutako patata-mota ugari izaten dituzte: Murtziako Eskualdea (Cartagena), Andaluzia (Sevilla, Málaga, Almería), Madril, Gaztela-Mantxa, Gaztela eta León, Galizia, Euskadi (Araba), Kanariak (Tenerife eta Kanaria Handia) eta Balear Uharteak (Mallorca eta Eivissa). Hori posible da, hornitzaile hauekin garatutako akordio egonkorrei esker: Patatas Hijolusa, Patatas Meléndez, Patatas Gómez, Udapa, Cadimisa, Illacamp, Papacan, Mr. Chippy eta Legufrut.

Mercadonak badu jada patata nazionala, hiru formatu nagusitan: ontziratu gabe, 3 kiloko sarean eta 5 kiloko sarean. Gainera, denboraldiak aurrera egin ahala, patata nazionalaren gainerako aukera ere gehituko du. Beste aukeren artean, besteak beste, patata gorria, frijitzeko patata berezia, hornigai gisa erabiltzen dena eta mikrouhin-laberako barietateak daude.

Espainiako patata-barietatea MercadonanPatata-aukera nazionala hainbat formatutan Mercadonan.

Mercadonako jatorri nazionaleko patata-aniztasunak aukera ematen du pataten moldakortasunaz eta kalitateaz gozatzeko, bai eta errezeta goxoak egiteko ere.

Mercadonako fruta eta barazkien kalitatea eta jatorria

Mercadonak bertako fruta eta barazkien aldeko apustua egiten du, eta urtero patata nazionala eskaintzen du udako kanpainan, azarotik abendura landatu eta urtarriletik apirilera bildu ondoren.

Patata nazionalaren denboraldia MercadonanMercadonako jatorri nazionaleko patataren kanpainaren iraupena.

Aurten, Mercadonak 94.000 tona patata nazional erostea aurreikusi du, hau da, iaz baino % 6 gehiago. Igoera horrek konpainiak tokiko nekazariekin eta gizartearekin duen konpromisoa islatzen du.

Era berean, Mercadonak bidezko merkataritza-jardunbideak defendatzen ditu, eta urteak dira Merkataritza Jardunbide Egokien Kodearekin bat egin zuela elikadura-kontratazioaren alorrean. Hornitzaileekiko borondatezko akordio hori beste urrats bat da bidezko merkataritza-jardunbideak sustatzeko; akordioa Elikadura Katearen Funtzionamendua Hobetzeko Neurrien Legearen esparruan sartzen da, eta Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Ministerioak (MAPA) sustatua da, Espainiako nekazaritzako elikagaien elkarte batzuekin lankidetzan.