- Actualitzem el nostre número de telèfon gratuït d'Atenció al Client, amb el mateix funcionament d'abans.
- A la teva disposició els 365 dies de l'any, de 7:00 a 22:30 hores, tant a Espanya (una hora menys a les Canàries) com a Portugal.
- El 2021 vam atendre més de 230.000 consultes en aquest servei.
A partir d'ara, el 800 500 220 és el nostre número d'Atenció al Client, la nova línia que continua sent gratuïta per atendre les teves consultes i suggeriments. Perquè el més important per a nosaltres és escoltar els nostres clients. Només així podem continuar millorant.
Actualitza el nostre contacte!
Actualitzem el nostre telèfon gratuït d'Atenció al Client!
- El telèfon del Servei d'Atenció al Client continua sent gratuït.
- Amb les mateixes característiques d’abans.
- Oferim aquest servei a tots els nostres clients d'Espanya i de Portugal.
Horari de trucades
- De 7:00 a 22:30 hores, de dilluns a diumenge, els 365 dies de l'any, tant a Espanya com a Portugal (una hora menys a les Canàries).
Un ampli equip humà que resol els teus dubtes i consultes
El nostre equip parlarà amb tu, atendrà les teves consultes i resoldrà qualsevol dubte amb molt de gust. 85 persones (70 a Espanya i 15 a Portugal) treballen diàriament per procurar la teva satisfacció a través del Servei d'Atenció al Client.
El 2021 vam atendre més de 230.000 consultes i enguany continuarem treballant per millorar el nostre servei escoltant els nostres clients.
Truca’ns al 800 500 220!
Altres vies d'Atenció al Client
A més, disposem d’altres vies perquè El Cap pugui contactar amb nosaltres:
- A través d'un formulari que és al nostre lloc web: https://info.mercadona.es/ca/atencio-al-client-0
- Per correu directament a atencionalcliente@mercadona.es
- En totes les nostres xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube i LinkedIn.
I també pot consultar més informació a través de:
- Les nostres Preguntes Freqüents: https://info.mercadona.es/ca/atencio-al-client-0/preguntes-frequents-0
- El nostre Chatbot de WhatsApp