Mercadona

Mercadona obre un nou supermercat a Cornellà de Llobregat (Barcelona)

09 de desembre de 2016
  • La nova botiga ha suposat una inversió d'1,9 milions d'euros i compta amb una plantilla de 39 persones.

  • En la seva construcció han participat 26 proveïdors que han donat ocupació a 115 persones durant la fase d'obra.

Mercadona ha obert un nou establiment a Cornellà de Llobregat (Barcelona), concretament en el número 46 de l'Avinguda del Parc. La companyia ha invertit en aquest supermercat un total d'1,9 milions d'euros, en la construcció dels quals han participat 26 proveïdors que han donat ocupació a 115 persones durant la fase d'obra.

La nova botiga compta amb una superfície de sala de vendes de 1.600 metres quadrats en la qual se situen totes les seccions habituals de Mercadona: carnisseria, xarcuteria, alimentació envasada, begudes, perfumeria i drogueria. Al seu torn, destaquen les renovades seccions de productes frescs, com la peixateria, el forn a orri i la secció de fruita i verdura, que aposta pels productes de proximitat. El centre disposa de zones de descans i vestuari pels 39 treballadors que conformen la plantilla, així com d'una sala de formació.

El supermercat obrirà de dilluns a dissabte, de 9:15 a 21:15 hores. Els clients que acudeixin a realitzar les seves compres en vehicle privat disposaran d'un aparcament de més de 80 places. Al seu torn, la companyia ha habilitat el seu servei a domicili i la compra online a través de la pàgina web.

D'altra banda, destaca el caràcter ecoeficient de l'establiment en incorporar un conjunt de mesures (com a recuperadors de calor, il·luminació més eficient, temporitzadors i portes automàtiques) que redueixen fins a un 20% el consum energètic.

Sempre Preus Baixos

Aquesta nova obertura permet que els clients de Mercadona es beneficiïn de la seva coneguda i exclusiva política comercial SPB (Sempre Preus Baixos), consistent a garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de forma permanent. Gràcies a això, la companyia pot oferir als seus clients més qualitat per menys preu, compromís que, en temps com els actuals, és molt important per a les economies familiars.