AVÍS DE COOKIES

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web, i també conèixer la seua usabilitad. Si vol més informació, pot consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES. Pot acceptar l'ús de cookies clicant a "ACCEPTAR" o configurar o rebutjar-ne l’ús clicant a "CONFIGURAR/REBUTJAR".

Mercadona obre avui el seu primer supermercat a Melilla

Mercadona obre el seu primer supermercat a la Ciutat Autònoma de Melilla

04 de desembre de 2018
  • La inversió de la companyia supera els 9 milions d'euros, ja que la construcció del supermercat ha suposat la rehabilitació de l’edifici històric de la Casa Montes, considerat Bé d'Interès Cultural des del 1986.
  • L'establiment, que respon al Nou Model de Botiga Eficient de la companyia, ha suposat la creació de 105 llocs de treball estable i de qualitat.

Aquest 4 de desembre Mercadona obre el seu primer supermercat a la Ciutat Autònoma de Melilla, concretament al carrer Carlos V. La inversió de la companyia en la seva primera botiga a Melilla superarà els 9 milions d'euros, atès que la construcció d'aquest nou supermercat ha suposat la rehabilitació de l’edifici històric de la Casa Montes, construït el 1926 i reconegut com a patrimoni arquitectònic i cultural de Melilla. Considerat Bé d'Interès Cultural des de l'any 1986, va ser dissenyat per l'arquitecte Enric Nieto i Nieto, que va dissenyar gran part dels edificis modernistes del centre de la ciutat.

El nou supermercat, que ha suposat la creació de 105 llocs de treball d'ocupació estable i de qualitat, respon al Nou Model de Botiga Eficient que Mercadona està implantant a la seva xarxa de centres. Aquest és el primer supermercat a Melilla dels dos que Mercadona té previst obrir a la Ciutat Autònoma, després que s’hagi desestimat la seva ubicació als terrenys de Las Palmeras, de manera que la companyia segueix treballant per fer realitat el seu segon supermercat.

El primer supermercat de la companyia a Melilla té una superfície de sala de vendes de 2.000 m2 i disposa de 170 places d'aparcament. Té un disseny totalment renovat respecte al model de botiga anterior, amb nous colors i materials, tant en la façana exterior d'accés al supermercat com en la distribució de les diferents seccions. Aposta també per espais amplis i diàfans, que faciliten l'entrada de llum natural, i colors càlids en la delimitació dels diferents ambients.

Antic edifici de la Casa Montes, construït el 1926Antic edifici de la Casa Montes, construït el 1926

Novetats en totes les seccions

La nova botiga presenta novetats en totes les seccions, de què es beneficien tant els "Caps" (com la companyia anomena els seus clients), com els treballadors, els proveïdors i la societat. Disposa d'una nova entrada amb doble vidre que evita corrents d'aire, lineals específics de llet fresca i sucs refrigerats, un nou punt d'acabat per a la carn, una nova xarcuteria amb pernil al tall, una góndola central a la perfumeria per a la cosmètica especialitzada i màquina de suc de taronja acabat d’esprémer, entre d'altres novetats.

Aquest nou Model de Botiga Eficient de Mercadona també busca oferir un millor servei per facilitar l'acte de compra dels clients mitjançant l'ampliació dels passadissos de fruita i verdura, i dos nous models de carretons, molt més ergonòmics i lleugers.

Addicionalment, amb l'objectiu de facilitar les tasques diàries dels treballadors, aquest nou supermercat inclou múltiples mesures per millorar l'ergonomia i eliminar sobreesforços. Per al disseny del nou moble de caixa, Mercadona ha comptat amb la col·laboració de l'Institut de Biomecànica de València. A més, disposa de zones comunes perquè els empleats gaudeixin de més comoditat en els moments de descans, així com una zona de menjador més equipada i uns armariets personals més amplis i còmodes.

Estalvi energètic i gestió totalment informatitzada: botiga ecoeficient

Pel que fa a l’aspecte mediambiental, el Nou Model de Botiga Eficient de Mercadona ha pres mesures que permeten reduir fins a un 40 % el consum energètic respecte al model de botiga convencional, com ara la millora de l'aïllament tèrmic i acústic amb l’optimització dels materials i el gruix de les parets i els sostres, i nous congeladors horitzontals més eficients energèticament. A més, disposa d’un sistema d'il·luminació LED automatitzat que es regula segons les zones i els moments del dia.

Igualment, aquest nou Model de Botiga de Mercadona, completament connectat tecnològicament, integra una sèrie de dispositius electrònics i eines col·laboratives per als treballadors, amb què es pot compartir informació des de qualsevol secció de la botiga, de manera que es facilita l'autogestió de cada supermercat i s’agilitzen els processos de tota la cadena. Entre els nous dispositius, hi ha, entre altres, la línia de caixes, les balances o l'ús de tauletes electròniques, que substitueixen el paper per fer gestions administratives.

Amb aquesta nova obertura, els clients de Mercadona a la Ciutat Autònoma de Melilla es beneficiaran de la seva coneguda política comercial SPB (Sempre Preus Baixos), que la companyia utilitza de manera exclusiva i que consisteix a garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de manera permanent. Així, Mercadona pot oferir als seus clients un assortiment eficaç, amb independència de qui fabriqui el producte, amb la màxima qualitat i al mínim preu possible.