Lineal de xocolates d’un supermercat de Mercadona

Mercadona incrementa un 60 % les vendes de rajoles de xocolata pel canvi d'hàbits del consumidor

28 de abril de 2020
  • Les vendes d'aquests productes pugen durant aquests dies perquè el client aprofita l'estada a casa per dedicar més temps a cuinar i a elaborar rebosteria i, a més, pica més entre hores.
  • La companyia té més de 40 referències diferents, disponibles segons els gustos i els costums de la zona on s'ubiqui la botiga, i que elaboren més de 10 proveïdors diferents.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, incrementa un 60 % les vendes de rajoles de xocolata d’Hacendado pel canvi d'hàbits del consumidor, ja que ara "El Cap" (client) aprofita l’estada a casa per dedicar més temps a cuinar i a elaborar rebosteria i, a més, pica més entre hores. La companyia té més de 40 referències diferents de rajoles de xocolata, disponibles segons els hàbits i els costums de la zona on s'ubiqui la botiga.

D'entre tot l'assortiment de rajoles de xocolata de Mercadona, producte del qual el client acostuma a consumir 1 o 2 unces després dels àpats, entre hores o que barreja amb altres productes, com ara iogurt, crep americana , pa o brioixeria, destaquen les rajoles per fondre i les perles de xocolata, utilitzades principalment per a l'elaboració de rebosteria, i també la xocolata en porcions, per prendre amb el cafè o racionalitzar-ne el consum.

Aquest producte, derivat del cacau i que elaboren més de 10 proveïdors diferents, es caracteritza perquè és una font d'energia, conté gran quantitat de vitamines i minerals, com fòsfor, magnesi, ferro, potassi i calci, i substàncies antioxidants, com els flavonoides. És un aliment estimulant per la presència de teobromina; en menjar-lo, genera una sensació de plaer i benestar.

Lineal de xocolates d’un supermercat de MercadonaLineal de xocolates d’un supermercat de Mercadona.

AixòNOhadePARAR perquè Això Passarà