AVÍS DE COOKIES

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web, i també conèixer la seua usabilitad. Si vol més informació, pot consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES. Pot acceptar l'ús de cookies clicant a "ACCEPTAR" o configurar o rebutjar-ne l’ús clicant a "CONFIGURAR/REBUTJAR".

Servei de suc de taronja recentment espremut de Mercadona.

Mercadona implanta un nou servei de suc de taronja recentment espremut en totes les seves botigues

10 de abril de 2017
  • El nou servei ha suposat una inversió de més de 20 milions d'euros en concepte de desenvolupament i innovació i formació dels treballadors de Mercadona.
  • Permet vendre més de 150.000 quilos al dia d'un tipus de taronja que anteriorment tenia difícil sortida al mercat pel seu aspecte o menor calibre.

Mercadona ha implantat des de dilluns passat un nou servei de suc de taronja recentment espremut en totes les seves botigues d'Espanya. Es tracta d'un nou espai en la secció de Fruita i Verdura de Mercadona dotat d'una innovadora màquina per a l'autoservei de suc de taronja recentment espremut.

El nou servei, que s'ha anat instaurant progressivament des de fa un any, ja està disponible en totes les botigues després del gran acolliment que ha tingut entre els clients.

La màquina de suc s'ha desenvolupat mitjançant un procés d'innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els propis clients, tenint en compte sempre les necessitats tant dels clients com de les treballadores i els treballadors de Mercadona, necessitats que s'han anat adaptant gradualment al projecte. Per exemple, la zona de càrrega de taronges i la galleda de residus ha estat ampliat per reduir els treballs de reposició dels treballadors. També inclou un adaptador per a l'ampolla perquè el client no hagi de subjectar l'ampolla durant el subministrament de suc.

Mª Pilar, treballadora de Mercadona, al costat del nou servei de suc de taronja recentment espremut de Mercadona.Mª Pilar, treballadora de Mercadona, al costat del nou servei de suc de taronja recentment espremut de Mercadona.

Per a la seva implantació, Mercadona ha realitzat una inversió de més de 20 milions d'euros en concepte d'obres i reformes, R+D+i, i formació de les treballadores i els treballadors de Mercadona. Així mateix, el desenvolupament del nou projecte ha generat més de 40 llocs de treball directes i indirectes i permet, en fase de campanya, incrementar la venda de taronges d'origen nacional en 150.000 quilos al dia d'un tipus de taronja que pel seu aspecte, encara que gran qualitat, tenia difícil sortida al mercat. La venda d'aquesta taronja se suma a les compres de més de 200.000 tones de taronges nacionals que Mercadona ja realitza per a la seva venda en malla o a orri.

 

Ampolla del nou servei de suc de taronja recentment espremutAmpolla del nou servei de suc de taronja recentment espremut.

El servei de suc de taronja recentment espremut és una de les múltiples novetats i millores emmarcades en el Nou Model de Botiga Eficient de Mercadona. La companyia preveu obrir amb aquest nou model 30 nous supermercats i reformar 126 de tota Espanya durant l'any 2017.

Productes nacionals a Mercadona

Mercadona realitza compres a Espanya per valor de 16.055 milions d'euros a l'any i manté acords comercials amb 8.000 agricultors, 12.000 pescadors i 4.800 ramaders del sector primari espanyol dins de la Cadena Agroalimentària Sostenible de Mercadona.

La companyia treballa a més amb 2.500 proveïdors comercials i de serveis, als quals han de sumar-se, a més, les 20.000 pimes locals i productors de matèries primeres. De fet, la seva implicació permet seguir consolidant un projecte que aposta per la productivitat, la qualitat, la innovació, l'origen espanyol dels productes i que, any rere any, genera valor i riquesa al nostre país.