Logotip de Mercadona a les portes d'entrada d'un supermercat

Mercadona és la primera empresa del sector i la segona en l’àmbit nacional amb millor reputació de MERCO 2018

11 de maig de 2018
  • Ciutadans, consumidors, sindicats, ONG, influenciadors i directius participen en l'avaluació.
  • En total, més de 38.000 persones tornen a premiar la reputació de la companyia per sisè any consecutiu.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, ocupa la segona posició en el Rànquing General de Líders 2018.

Mercadona es consolida com la primera empresa del sector de la distribució generalista a Espanya i la segona empresa amb millor reputació a Espanya en el Rànquing General d'Empreses 2018 del Monitor Espanyol de Reputació Corporativa (MERCO).

D'altra banda, Juan Roig, president de la companyia, es consolida com un dels líders amb millor reputació a Espanya, amb la segona posició en el Rànquing General de Líders 2018 del mateix monitor.

Els resultats s'obtenen amb les votacions de més de 38.000 participants de totes les àrees: associacions de consumidors, directius, representants d'ONG, catedràtics, ciutadans, sindicats i periodistes, entre d'altres.

Fidel al seu model de Qualitat Total, la companyia està molt orgullosa dels resultats, ja que són un reconeixement de la societat on és present. El model de gestió de la companyia basa totes les decisions en el fet que si primer satisfàs “El Cap" (com internament anomenem el client), després arriben les vendes; amb elles, els beneficis, i a partir d'aquí, el creixement compartit.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO, un dels principals monitors de reputació corporativa d'Espanya i Amèrica llatina, publica enguany la 18a edició. Aquesta organització no rep cap subvenció o patrocini, ni públics ni privats; la seva única font de finançament és la comercialització d'informes. Es tracta d'un monitor de metodologia rigorosa que està verificat per l'auditora KPMG.

Les principals àrees avaluades han estat la responsabilitat social i mediambiental de les empreses, la qualitat dels seus productes i serveis, els resultats economicofinancers, la reputació interna i el clima laboral, entre d'altres.