Signatura de l'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca

Mercadona dona 20 tones de productes de primera necessitat a la Fundació Banc d’Aliments de Mallorca

02 de setembre de 2020
  • La companyia duplica la seva aportació anual a l'organització benèfica fins a les 20 tones de productes bàsics, com ara oli, tonyina, tomàquet fregit, llenties, mongetes i cigrons, que s’han lliurat avui després de la signatura del conveni de col·laboració.
  • Ha reforçat les donacions durant la situació excepcional ocasionada per la COVID-19 i, del començament d’any ençà, ha lliurat 123 tones de productes i aliments a diferents entitats i organitzacions socials de les illes Balears.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha lliurat avui, dimecres, 20 tones de productes de primera necessitat, com ara oli, tonyina, tomàquet triturat i fregit, llenties, mongetes i cigrons, a la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca.

La donació s'emmarca dins el conveni de col·laboració que han renovat aquest matí amb la finalitat que els aliments, que es lliuren en funció de les necessitats concretes que detecta l'organització benèfica, es distribueixin entre les 69 entitats sense ànim de lucre que en són beneficiàries i arribin al consumidor final en perfecte estat.

Mercadona ha reforçat les donacions a les entitats de les illes Balears amb què col·labora habitualment a causa de la situació excepcional que viu el país, ocasionada per la COVID-19. En aquesta línia, a l'abril va donar tres tones de productes de xarcuteria al Banc d'Aliments i ara ha doblat la seva aportació anual per donar resposta a les demandes dels col·lectius més desfavorits.

El president de la Fundació Banc d’Aliments de Mallorca, Raimundo de Montis, ha valorat "la magnífica relació que mantenim amb Mercadona des de l'inici, tant en les Operacions Quilo que es desenvolupen durant l'any en diferents centres com en els convenis de col·laboració. En nom de la Junta de Patrons, de l'equip directiu, dels voluntaris i en nom propi, vull agrair aquesta relació magnífica i que es transmeti a tot el personal”.

Per la seva banda, la directora de Relacions Externes de Mercadona a les illes Balears, Bárbara Ordás, ha agraït a l'organització "la seva dedicació altruista per atendre les persones més necessitades, una tasca que s’ha hagut de reforçar des del març" i espera que la contribució de la companyia "ajudi a pal·liar, en la mesura del possible, la necessitat de tantes famílies".

Una política d’acció social sostenible integrada en l’estratègia d’RSE de Mercadona

Un dels compromisos que Mercadona manté amb la societat és tornar part de tot el que en rep. Amb aquest objectiu, es desenvolupa el Pla de Responsabilitat Social de la companyia, que atén el component social i ètic a través de diferents línies d'actuació que reforcen l’aposta pel creixement compartit.

En el marc d'aquesta política, Mercadona manté un compromís social amb els veïns i veïnes de les zones en què té presència i activitat, que s'ha reforçat el 2020 a conseqüència de la situació derivada de la crisi sanitària, a la qual ha respost amb la donació de 123 tones d'aliments i productes de primera necessitat del començament d’any ençà, xifra que equival a més de 2.000 carretons de la compra.

En aquest sentit, la companyia, que col·labora amb deu entitats benèfiques i menjadors socials de les illes Balears, ha iniciat aquest any la col·laboració per al lliurament diari de productes de primera necessitat a la congregació de les Germanetes dels Pobres de Palma i ha ampliat a tres el nombre de supermercats que donen diàriament aliments als menjadors socials Tardor, a Palma, i Sor Isabel Bonnín, a Inca.

Signatura de l'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de MallorcaSignatura de l'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca.

Logo EActiVat