Campanya taronges d’origen nacional a Mercadona

Comença la campanya nacional de la taronja a Mercadona, que en comercialitzarà 140.000 tones

07 de novembre de 2023
  • En la seva aposta per la fruita i la verdura de proximitat, aquest any la companyia incrementarà en un 10 % el seu volum de compra respecte de la campanya anterior.
  • Mercadona comercialitzarà taronges procedents de camps de la Comunitat Valenciana, Andalusia, la Regió de Múrcia, Catalunya i les Canàries.
  • Durant la campanya, es treballaran diferents varietats que aniran entrant a les botigues de manera gradual.
  • Tornen les taronges d'origen nacional als supermercats, nova temporada que engega al novembre i s'allargarà aproximadament fins al mes d'agost vinent.

Engega la campanya nacional de la taronja a Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online que preveu comercialitzar més de 140.000 tones d'aquest cítric durant aquesta campanya 2023-2024, un 10 % més que en l’anterior. Durant la campanya, n’hi haurà de varietats diferents dins dels grups navel, lanes i valència, que aniran entrant als supermercats de manera gradual i respondran a les expectatives dels clients pel que fa a qualitat.

Per a aquesta campanya, que acaba de començar i s'allargarà aproximadament fins al mes d'agost vinent, la companyia comercialitzarà taronges conreades en camps de la Comunitat Valenciana, Andalusia, la Regió de Múrcia, Catalunya i les Canàries.

L'entrada de la taronja dona continuïtat així a la campanya 2023-2024 de cítrics d'origen nacional, que va començar el mes d'octubre passat amb l'arribada de la mandarina i la llimona de proveïdors espanyols. El compromís de Mercadona amb el sector primari espanyol és ferm i dona prioritat a garantir relacions estables i transparents amb els seus 24 proveïdors nacionals, que al seu torn treballen amb més de 2.800 agricultors d’arreu d’Espanya.

Vídeo en castellà

Foment del consum de cítrics i fruites i verdures de temporada per a un cistell equilibrat

L'empresa fomenta el consum de cítrics, així com del suc de taronja acabat d’esprémer de Mercadona, disponible a la secció de fruita i verdura en els tres formats d'envàs habituals, de 250 mil·lilitres, 500 mil·lilitres i 1 litre. Aquest servei, que es va començar a implantar l’any 2016 a totes les botigues de la cadena, és un projecte que es va desenvolupar a través de la innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els clients mateixos.

Els cítrics són rics en vitamines, minerals i antioxidants, i el seu consum contribueix a mantenir una dieta equilibrada. Les taronges, les mandarines i les llimones, entre altres cítrics, són grans aliats per completar un cistell equilibrat.

Mercadona dona suport a les campanyes del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) en el marc de l’estratègia #alimentosdespaña i de la campanya “El país más rico del mundo”. Així mateix, defensa les pràctiques comercials justes i, des de fa anys, està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la Contractació Alimentària. Aquest acord voluntari, que va suposar un pas més en la promoció de pràctiques comercials justes, s'emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària i està impulsat pel Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) en col·laboració amb diferents associacions de tota la cadena agroalimentària a Espanya.

Taronges d'origen nacional campanya 2023-2024 Campanya 2023-2024 de taronges d’origen nacional a Mercadona.

Taronges d’origen nacional a MercadonaTaronges al camp, d'origen nacional.

Naranjas en supermercado de MercadonaTaronges a la secció de fruita i verdura de Mercadona.