El client al centre

El client al centre

Escoltar els “Caps” és clau per a complir el propòsit principal de satisfer els clients que cada dia decidixen entrar en alguna de les botigues

1.632

botigues a Espanya

49

de botigues a Portugal

5,8 M

de llars

Supermercats eficients

La companyia disposa d’un model de botiga propi i pioner que oferix una millor experiència de compra, una millor disposició de l’assortiment i un major confort. A més, contribuïx a reforçar el compromís amb la sostenibilitat, en generar estalvis energètics de fins a un 40 % respecte a una botiga convencional.

1.364

botigues eficients

1.110

botigues amb A Punt per a Menjar

650 M€

invertits en obertures, reformes i altres


Compromesos amb la qualitat i la innovació

Fruit del Model de Coinnovació, Mercadona ha continuat millorant i adaptant el seu Assortiment Eficaç als gustos i necessitats concretes dels “Caps”. En 2023 ha mantingut un total d’11.000 sessions de treball en els 23 centres de coinnovació que la companyia té repartits entre Espanya i Portugal.

Per a dur a terme este procés de col·laboració, en estos centres treballen 200 especialistes que al llarg de l’any han impulsat el desenvolupament de 500 millores, 314 novetats i 20 innovacions de producte.


Mercadona Online

El servici de compra online de Mercadona ha continuat creixent. La companyia disposa de sis Ruscos, magatzems d’ús exclusiu per a la venda online, situats a València, Barcelona, Madrid, Alacant i Sevilla. En este exercici, i per a reforçar este tipus de servici, el mes d’agost passat Mercadona va posar en marxa el sext Rusc, concretament en la localitat madrilenya de Boadilla del Monte.

650 M€

de facturació

+2.400

treballadores i treballadors

6

Ruscos