- Actualitzem el nou número de telèfon gratuït d'Atenció al Client, amb el mateix funcionament d'abans.
- A la teua disposició els 365 dies de l'any, de 7:00 a 22:30 hores, tant a Espanya (una hora menys a Canàries) com a Portugal.
- En 2021 vam atendre en este servici més de 230.000 consultes.
A partir d'ara, el 800 500 220 és el nostre número d'Atenció al Client, la nova línia que continua sent gratuïta per a atendre les teues consultes i suggeriments. Perquè el més important per a nosaltres és escoltar els nostres clients, només així podem continuar millorant.
Actualitza el nostre contacte!
Actualitzem el nostre telèfon gratuït d'Atenció al Client!
- El telèfon del Servici d'Atenció al Client continua sent gratuït.
- Amb les mateixes característiques que abans.
- Oferim este servici a tots els nostres clients d'Espanya i Portugal.
Horari de telefonades
- De 7:00 a 22:30 hores, de dilluns a diumenge, els 365 dies de l'any, tant a Espanya com a Portugal (una hora menys a Canàries).
Un ampli equip humà que resol els teus dubtes i consultes
El nostre equip està encantat de parlar amb tu, atendre les teues consultes i resoldre qualsevol dubte. 85 persones (70 a Espanya i 15 a Portugal) treballen diàriament per a procurar que estigues satisfet a través del Servici d'Atenció al client.
En 2021 vam atendre més de 230.000 consultes i enguany continuarem treballant per a millorar el nostre servici escoltant els nostres clients.
Telefona'ns al 800 500 220!
Altres vies d'Atenció al Client
A més, disposem d'altres vies perquè el Cap puga contactar amb nosaltres:
- A través d'un formulari que està en la nostra pàgina web: https://info.mercadona.es/va/atencio-al-client
- Per correu directament a atencionalcliente@mercadona.es
- En totes les nostres xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn.
I també pot consultar més informació a través de:
- Les nostres Preguntes Freqüents: https://info.mercadona.es/va/atencio-al-client/preguntes-frequents
- El nostre chatbot de WhatsApp