Ús de cookies

Utilitzem "cookies" pròpies i de tercers per elaborar la pàgina web. Si continua navegant accepta el seu ús.

Més informació i política de cookies.

Mercadona

Mercadona segona empresa amb millor reputació del MERCO 2016

15 de juny de 2016
  • Més de 21.000 persones, entre consumidors, directius, ONG, influents, sindicats i ciutadans, participen en l'avaluació.
  • Mercadona es consolida com la 1ª empresa del seu sector.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, ocupa la 1ª posició en el “Rànquing General de Líders 2016”.
     

Mercadona es consolida com la 2ª empresa amb millor reputació a Espanya en el “Rànquing General d'empreses 2016” del Monitor Español de Reputació Corporativa (MERCO), i la 1ª empresa del sector de la Distribució Generalista a Espanya.

A més, el president de Mercadona, Juan Roig, aferma la seua posició com a líder amb millor reputació a Espanya, en tornar a situar-se en la 1ª posició del “Rànquing General de Líders 2016” del mateix monitor.

Els resultats s'han obtingut amb les votacions de més de 21.000 participants de tots els àmbits: directius empresarials, representants d'ONG, membres de sindicats, associacions de consumidors, periodistes d'informació econòmica, catedràtics de l'àrea Empresa, ciutadans; entre uns altres.

Supermercado Can Blahi, Campos, Illes Baleares Supermercat Can Blahi, Campos, Illes Balears.

Mercadona està molt orgullosa del reconeixement que rep per part de la societat. L'empresa, fidel al seu Model de Qualitat Total, basa totes les seues decisions en la idea que si satisfaga “El Cap” (com internament cridem al client), arriben les vendes; amb elles, els beneficis; i a partir d'ací, el creixement compartit.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO és un dels principals monitors de Reputació Corporativa d'Espanya i Lationamérica i enguany publica la seua 16ª edició. L'empresa no rep subvenció o patrocini ni públic ni privat, i la seua única font de finançament és la comercialització d'informes. Es tracta d'un monitor de rigorosa metodologia que està verificat per l'auditora KPMG.

Els enquestats valoren la responsabilitat social i mediambiental de les empreses, la qualitat dels seus productes i serveis, els resultats economicofinancers, la reputació interna i el clima laboral; entre uns altres.