Meló d'alger de Mercadona en el camp

Mercadona preveu comprar 97.000 tones de meló d'alger d'origen nacional per a la campanya d'enguany, un 3 % més que en 2019

18 de maig de 2020
  • Seguint l'aposta per la fruita i verdura de proximitat, la companyia compra meló d'alger procedent d'Andalusia, la Comunitat Valenciana, la Regió de Múrcia i Castella-la Manxa per a la campanya 2020, que va, aproximadament, de març a octubre.
  • La companyia va comprar 94.000 tones de meló d'alger d'origen nacional per a la campanya de 2019.

L'aposta de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, pels productes frescos i, concretament, per la fruita i verdura de proximitat, ha motivat que la companyia tinga previst comprar 97.000 tones de meló d'alger d'origen nacional per a la campanya de 2020, que va, aproximadament, de març a juny.

Per a proveir d'este producte les més de 1.600 botigues que Mercadona té a Espanya i a Portugal, la companyia col·labora aproximadament amb 19 proveïdors diferents, que tenen els camps a Andalusia, la Comunitat Valenciana, la Regió de Múrcia i Castella-la Manxa.

Així mateix, la companyia, compromesa amb el repte d'oferir sempre qualitat, qualitat, qualitat i, sobretot, qualitat en tots els seus productes i tots els dies, ven meló d'alger de Mercadona partit per la meitat. 

Compromesos amb els productes d'origen nacional

L'any 2019, les compres de Mercadona a Espanya van arribar a un valor superior als 19.970 milions d'euros. Gràcies als acords comercials de la companyia amb el sector primari, Mercadona col·labora amb 9.500 agricultors, 12.000 pescadors i 6.700 ramaders. A més, la companyia dona suport a la iniciativa del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació "Fruites i verdures de temporada".

Així mateix, Mercadona defén les pràctiques comercials justes i des de fa anys està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la Contractació Alimentària. Este acord voluntari, que suposa un nou pas en la promoció de pràctiques comercials justes, s'emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària i està impulsat pel Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA), en col·laboració amb diferents associacions de tota la cadena agroalimentària nacional.

Meló d'alger de Mercadona en el campMeló d'alger de Mercadona en el camp.

AçòNOhadePARAR perquè Açò Passarà