Mercadona

Mercadona obri un nou supermercat a Cornellà de Llobregat (Barcelona)

09 de desembre de 2016
  • La nova tenda ha suposat una inversió d'1,9 milions d'euros i compta amb una plantilla de 39 persones.
  • En la seua construcció han participat 26 proveïdors que han donat ocupació a 115 persones durant la fase d'obra.

Mercadona ha obert un nou establiment a Cornellà de Llobregat (Barcelona), concretament al número 46 de l'Avinguda del Parc. La companyia ha invertit en aquest supermercat un total d'1,9 milions d'euros, en la construcció dels quals han participat 26 proveïdors que han donat ocupació a 115 persones durant la fase d'obra.

La nova tenda compta amb una superfície de sala de vendes de 1.600 metres quadrats en la qual se situen totes les seccions habituals de Mercadona: carnisseria, xarcuteria, alimentació envasada, begudes, perfumeria i drogueria. Així mateix, destaquen les renovades seccions de productes frescos, com la pescateria, el forn a granel i la secció de fruita i verdura, que aposta pels productes de proximitat. El centre disposa de zones de descans i vestuari per als 39 treballadors que conformen la plantilla, així com d'una sala de formació.

El supermercat obrirà de dilluns a dissabte, de 9:15 a 21:15. Els clients que acudisquen a realitzar les seues compres en vehicle privat disposaran d'un aparcament de més de 80 places. La companyia ha habilitat també el servei a domicili i la compra online a través de la pàgina web www.mercadona.es

D'altra banda, destaca el caràcter ecoeficient de l'establiment en incorporar un conjunt de mesures com a recuperadors de calor, il·luminació més eficient, temporitzadors i portes automàtiques que redueixen fins a un 20% el consum energètic.
 

Sempre Preus Baixos
 

Aquest nou establiment permet que els clients de Mercadona es beneficien de la seua coneguda i exclusiva política comercial SPB (Sempre Preus Baixos), consistent a garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de forma permanent. Gràcies a açò, la companyia pot oferir als seus clients més qualitat per menys preu, compromís que, en temps com els actuals, és molt important per a les economies familiars.