Nous uniformes Mercadona

Mercadona invertix 29 milions d'euros en la renovació dels uniformes de tots els treballadors de botiga

04 de març de 2019
  • Substituïxen els uniformes actuals per uns altres més moderns i ergonòmics, d'acord amb la nova imatge del Nou Model de Botiga Eficient.
  • Entre març i juliol s'actualitzarà el nou vestuari.
  • La nova roba s'ha confeccionat amb teixits més resistents i dissenys que afavorixen la mobilitat i milloren el lloc de treball de tota la plantilla.

Mercadona, companyia de supermercats físics i online, ha iniciat hui la substitució dels actuals uniformes de botiga per un nou disseny més ergonòmic i modern. La renovació del vestuari, que ja és efectiva per a les treballadores i els treballadors dels més de 400 supermercats que la companyia té actualment adaptats al Nou Model de Botiga Eficient per tota Espanya, es farà progressivament en la resta de tendes fins que estiga implantada en tots els supermercats de la cadena el pròxim 22 de juliol.

Vídeo en espanyol

Este projecte ha suposat una inversió de 29 milions d'euros. L'objectiu principal d'esta renovació és millorar el lloc de treball del personal de botiga amb uniformes més còmodes. En este sentit, s'ha apostat per teixits elàstics i s'ha millorat el disseny de les camises, canvis que busquen afavorir la mobilitat. Així mateix, s'han millorat les qualitats en totes les peces, per a garantir la transpirabilitat, la mobilitat i la resistència de teixits i colors. Juntament amb estes millores ergonòmiques, el nou uniforme també n'ha actualitzat el disseny, més modern i d'acord amb l'estil del Nou Model de Botiga Eficient, que la companyia està implantant de manera progressiva en les més de 1.600 botigues que té repartides per tota Espanya.

Reconeixement a la política de Recursos Humans

Esta iniciativa, que forma part de les mesures que la companyia du a terme per a satisfer el treballador, reforça la política de Recursos Humans de la companyia, que aposta per la creació de treball estable i de qualitat i impulsa mesures que afavorixen el desenvolupament tant personal com professional de tots els qui formen part de la seua plantilla. Gràcies a això, Mercadona ha sigut destacada un any més en l'Estudi Merco Talento 2018 en repetir en el primer lloc del rànquing del seu sector, i ocupar la sisena posició en el rànquing general. A més, Harvard Business Review destaca la gestió interna del talent, i l'Organització Internacional del Treball (OIT), dependent de Nacions Unides, valora l'esforç en formació, conciliació i repartiment de beneficis que realitza la companyia. Així mateix, la companyia va firmar a finals de 2018 amb els sindicats majoritaris el nou Conveni Col·lectiu d'Empresa i el Pla d'Igualtat 2019-2013. El nou pla, més social i igualitari, reforça el compromís de Mercadona amb el treball estable i de qualitat, avança en les seues condicions laborals, al mateix temps que consolida la seua aposta per a millorar el poder adquisitiu de la plantilla amb un sou mínim de 1.328 euros al mes/bruts, als quals se sumen els complements propis de la Política Retributiva, i un increment progressiu del salari base vinculat a l'IPC.

Nou uniforme de MercadonaNou uniforme de Mercadona

Nou uniforme de MercadonaNou uniforme de Mercadona

Nou uniforme del personal de manteniment de MercadonaNou uniforme del personal de manteniment de Mercadona

Nou uniforme per a la secció de Perfumeria de MercadonaNou uniforme per a la secció de Perfumeria de Mercadona