Façana del supermercat Mercadona a Peligros.

Mercadona és l'empresa amb millor reputació del sector i la segona a nivell nacional en el rànquing MERCO 2017

11 de maig de 2017
  • Més de 24.000 persones tornen a premiar, per sisè any consecutiu, la reputació de Mercadona.
  • Ciutadans, consumidors, sindicats, ONG, influents i directius participen en l'avaluació.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, repeteix per tercer any consecutiu com a líder amb millor reputació d’Espanya amb la 1ª posició en el “Rànquing General de Líders 2017”.

Mercadona es consolida com la 1ª empresa del sector de la Distribució Generalista a Espanya i la 2ª empresa amb millor reputació d’Espanya en el “Rànquing General d'empreses 2017” del Monitor Español de Reputació Corporativa (COMPRE).

D'altra banda, Juan Roig, president de la companyia, aferma la seua posició com a líder amb millor reputació d’Espanya en tornar a situar-se, per tercer any consecutiu, en la 1ª posició del “Rànquing General de Líders 2017” del mateix monitor.

Els resultats s'obtenen amb les votacions de més de 24.000 participants de totes les àrees: associacions de consumidors, directius, representants d'ONG, catedràtics, ciutadans, sindicats i periodistes, entre d’altres.

La companyia, fidel al seu model de Qualitat Total, està molt orgullosa dels resultats ja que son un reconeixement de la societat on està present. El model de gestió que empra la companyia basa totes les seues decisions en que si primer satisfàs a “El Cap” (com internament anomenem el client), després arribaran les vendes, amb elles els beneficis, i a partir d'ací el creixement compartit.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO és un dels principals monitors de Reputació Corporativa d'Espanya i Amèrica Llatina i enguany publica la seua 17ª edició. Aquesta organització no rep subvenció o patrocini ni públic ni privat, i la seua única font de finançament és la comercialització d'informes. Es tracta d'un monitor de rigorosa metodologia que està verificat per l'auditora KPMG.

Les principals àrees avaluades han sigut la responsabilitat social i mediambiental de les empreses, la qualitat dels seus productes i serveis, els resultats economicofinancers, la reputació interna i el clima laboral, entre d’altres.

 

Imatge capçalera: Façana del Nou Model de Botiga Eficient del supermercat situat a la localitat de Peligros (Granada).