Clientes fent la compra en un supermercat de Mercadona

Mercadona destina 150 M€ a abaixar de nou els preus dels seus productes

15 de juliol de 2024
  • Esta nova baixada, que se suma a la realitzada el mes de febrer passat i que acumula un total de més de 1.000 productes rebaixats en 2024, és fruit del compromís de la companyia de traslladar les baixades dels preus de cost al PVP i reforçar les seues estratègies de venda.
  • Els ''Caps'' (clients) percebran un estalvi de fins a 150 € anuals en la seua cistella de la compra.
  • Sense tocar la qualitat i garantint la sostenibilitat de tota la cadena alimentària, la companyia continuarà abaixant preus fins a final d'any.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha realitzat una nova baixada de preus del seu assortiment, amb la qual acumula un total de més de 1.000 productes rebaixats en 2024. En este context, fruit del compromís d'abaixar el preu de venda al públic quan ho fan els preus de cost i reforçar les seues estratègies de venda, la companyia ha destinat un total de 150 M€ a optimitzacions que, sense tocar la qualitat, permetran a ''El Cap'' (client) continuar beneficiant-se d'este canvi i percebre un estalvi de fins a 150 € anuals en la seua cistella de la compra.

Estos esforços, necessaris per a les llars que confien diàriament en Mercadona, contribuïxen a oferir un carro menú amb una gran qualitat al millor preu possible del mercat. Entre els productes rebaixats, destaquen alguns aliments com el peix, el pa, la pasta i l'oli d'oliva. En concret, en el cas d'este últim producte, la companyia ha realitzat en el dia de hui una nova baixada de les seues varietats Verge i Verge Extra que, sumada a les realitzades des del mes de gener en les seues tres varietats Suau/Intens, Verge i Verge Extra, fa que Mercadona haja abaixat de mitjana un 14 % el preu de l'oli d'oliva en els seus supermercats.

José Manuel Burguera, director d'estratègia de preus del Departament de Compres i Prescripció de la companyia, destaca el treball que estan realitzant els departaments de Compres i els proveïdors i interproveïdors especialistes ''en traslladar les baixades dels preus de cost als PVP perquè el client es beneficie al més prompte possible''. Així mateix, afig que estes baixades tampoc serien possibles ''sense els esforços en productivitat, rendibilitat i gestió que estan realitzant els 104.000 treballadors i els 3.000 proveïdors, perquè només d'esta manera es fa sostenible per a tota la cadena poder abaixar els preus sense tocar la qualitat''.

La companyia continuarà reforçant la seua cadena de muntatge per a detectar oportunitats de mercat juntament amb els proveïdors i interproveïdors especialistes amb els quals col·labora.

Clienta fent la compra en una botiga Mercadona''Cap'' (clienta) a l'interior d'un supermercat de Mercadona.