Cireres a la secció de fruita i verdura d'una tenda de Mercadona

Mercadona compra 4.200 tones de picotes i cireres a proveïdors d'Extremadura, un 30% més que l’any 2016

06 de novembre de 2017
  • El volum de picotes i cireres d'origen extremeny que ha sigut comercialitzat per la cadena de supermercats en l'última campanya, suposa l’11% de la producció total de la zona.

L'aposta de Mercadona pels productes frescos i, concretament, per la fruita i verdura de proximitat ha impulsat que la cadena de supermercats haja tornat a comprar enguany 4.200 tones de picotes i cireres a Extremadura, un 30% més que en la campanya anterior.

Durant tota la campanya, la cirera i la picota extremenyes s'han venut a la gran majoria dels supermercats de Mercadona del país, inclosos els de la mateixa comunitat.

Tant per a Emilio Sánchez, president de l'Agrupació de Cooperatives Valle del Jerte, com per a Domingo Fraile, gerent de l'empresa Campo y Terra, “l'aposta de Mercadona pel nostre producte és molt important per al sector. Aquests acords són positius per a tots dos, perquè oferim un bon producte i guanyem en estabilitat”. Aquest volum de compres ha sigut possible per la qualitat del producte i la bona acceptació que ha tingut per part dels "Caps" (clients) de Mercadona.

Aquesta aposta de Mercadona per la picota i la cirera extremenyes se suma a la realitzada per altres productes locals als quals la cadena de supermercats també ha estat donant suport, com són la castanya i la fruita amb pinyol (nectarines, paraguaians, prunes, etc.).

Mercadona dóna suport a la campanya "Fruta y Verdura de aquí y de ahora" del Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi ambient que recomana el consum de fruita i verdura de manera regular, ja que per la seua qualitat, sabor i varietat aporten vitalitat a l'organisme.

Mercadona treballa estretament amb el sector primari mitjançant acords amb 8.000 agricultors, 12.000 pescadors i 4.800 ramaders i realitza compres a Espanya per valor de 16.055 milions d'euros a l'any.