Mercadona abaixa el preu de 500 productes

Mercadona abaixa el preu de 500 productes amb un estalvi de 200 milions d'euros per als clients

12 de abril de 2023
  • Esta xifra d'estalvi impactarà en el marge de la companyia en -0,6 punts, que se sumen a la reducció feta per l'empresa de -1,1 punts des de 2020 per a minimitzar l'important increment dels preus de cost en origen i la indústria.
  • Els "Caps" (clients) podran arribar a percebre un estalvi de fins a 150 € anuals en la cistella de la compra.
  • L'objectiu és continuar oferint a "El Cap" la millor opció perquè elabore la seua compra total amb la màxima qualitat al mínim cost possible.
  • Sense tocar la qualitat i garantint la sostenibilitat de tota la cadena alimentària, la companyia anticipa la baixada de costos general prevista per a 2023.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, fidel al compromís d'abaixar els preus de venda al públic quan baixen els preus de cost, ha decidit, després de comprovar que estos, encara que lentament, s'estan produint ja en el mercat, avançar-se a esta baixada de costos i ajustar els preus de venda des d'este mes d'abril en 500 dels seus productes de consum diari fins a final d'any. D'esta manera, "El Cap" (client) pot beneficiar-se anticipadament d'esta reducció i percebre un estalvi de fins a 150 € anuals en la cistella de la compra.

La iniciativa, que es du a terme sense tocar la qualitat dels productes i garantint la sostenibilitat de tota la cadena alimentària (proveïdors, sector productiu, de l'empresa i dels treballadors), suposarà un estalvi per als clients de 200 milions d'euros d'ací a final d'any, i tindrà un impacte en el marge de la companyia de -0,6 punts, que se sumen a la reducció feta per l'empresa de -1,1 punts des de 2020 per a minimitzar l'important increment dels preus de cost en origen i la indústria.

La baixada de preu d'estos 500 productes, molts dels quals estaran degudament identificats a la botiga, s'aplica a nombrosos aliments de consum diari disponibles en diferents seccions i negocis, com en els productes en conserva com la tonyina, els lactis com alguns formatges i iogurts, fruita seca, olis, neteja i manteniment de la llar, alimentació per a mascotes, brioixeria, celler i perfumeria, entre altres. Així mateix, en el cas dels productes frescos, la companyia aprofitarà les oportunitats de mercat per a abaixar el preu. Un exemple d'això ha sigut la carabasseta, el peix, els pits de titot, etc.; tots estos productes estaran també degudament identificats.

Infografia en espanyol

Baja el precio de 500 productosMercadona abaixa el preu de 500 productes sense tocar la qualitat i garantint la sostenibilitat de tota la cadena alimentària.