Campanya taronges d'origen nacional a Mercadona

Comença la campanya nacional de la taronja en Mercadona, que comercialitzarà 140.000 tones de taronges

07 de novembre de 2023
  • En la seua aposta per la fruita i verdura de proximitat, la companyia incrementarà enguany en un 10 % el seu volum de compra de taronja respecte a la campanya anterior.
  • Mercadona comercialitzarà taronges procedents de camps de la Comunitat Valenciana, Andalusia, Regió de Múrcia, Catalunya i Canàries.
  • Durant la campanya es treballaran diferents varietats que entraran a les botigues de manera gradual.
  • Tornen les taronges d'origen nacional als supermercats, nova temporada que arranca el mes novembre i s'allargarà, aproximadament, fins al pròxim mes d'agost.

Arranca la campanya nacional de la taronja en Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online que preveu comercialitzar durant la campanya 2023-2024 més de 140.000 tones d'este cítric, un 10 % més que en la campanya anterior. Durant la campanya disposaran de diferents varietats dins dels grups nàvel, lane i València, que entraran en els supermercats de manera gradual i respondran a les expectatives dels seus clients pel que fa a la qualitat.

Per a la present campanya, que acaba de començar i s'allargarà aproximadament fins al pròxim mes d'agost, la companyia comercialitzarà taronges cultivades en camps de la Comunitat Valenciana, Andalusia, Regió de Múrcia, Catalunya i Canàries.

L'entrada de la taronja dona així continuïtat a la campanya 2023-2024 de cítrics d'origen nacional, que va començar el mes d'octubre passat amb l'arribada de la mandarina i la llima de proveïdors espanyols. El compromís de Mercadona amb el sector primari espanyol és ferm i prioritza garantir relacions estables i transparents amb els més de 24 proveïdors nacionals, els quals, al seu torn, treballen amb més de 2.800 agricultors de tota Espanya.

Vídeo en espanyol

Foment del consum de cítrics i fruites i verdures de temporada per a una cistella equilibrada

L'empresa fomenta el consum de cítrics, així com del suc de taronja acabat d'esprémer de Mercadona, disponible en la secció de Fruita i Verdura en els tres formats d'envàs habituals: de 250 mil·lilitres, 500 mil·lilitres i 1 litre. Este servici, que va començar a implantar-se l'any 2016 en totes les botigues de la cadena, és un projecte que es va desenvolupar a través de la innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els mateixos clients.

Els cítrics són rics en vitamines, minerals i antioxidants, i el seu consum contribuïx a mantindre una dieta equilibrada. Les taronges, mandarines i llimes, entre altres cítrics, són grans aliades per a completar una cistella de la compra equilibrada.

Mercadona dona suport a les campanyes del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació en el marc de l'estratègia #alimentosdespaña i la seua campanya "El país més ric del món". Així mateix, Mercadona defensa les pràctiques comercials justes i des de fa anys està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la Contractació Alimentària. Este acord voluntari, que va suposar un pas més en la promoció de pràctiques comercials justes, s'emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària i està impulsat pel Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA), en col·laboració amb diferents associacions de tota la cadena agroalimentària a Espanya.

Taronges d'origen nacional campanya 2023-2024 Campanya 2023-2024 de taronges d'origen nacional en Mercadona.

Taronges d'origen nacional en MercadonaTaronges en camp, d'origen nacional.

Taronges en supermercat de MercadonaTaronges en la secció de fruita i verdura de Mercadona.